åårrrhh det blev en daarllliii dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. oktober 2008

Susan1978

Jeg besluttede mig for at arbejde hjemme fra i dag, og det var bare en god beslutning. Holdte Emil hjemme og jeg tror han nød det.

Han har bare verdens mest hævede under gummer (er der noget der hedder det(?)) kindtænderne gør bare naller på ham.

Han har levet af flydende kost hele dagen.. 4 flasker MME er det blevet til.
også har han sovet 3 lure af 1½ time og sover nu skønt i hans seng. Håber sådan at han sover hele natten uden for meget bøvl.

har været på apoteket og købe AftaMed til ham, så må vi se om det kan hjælpe lidt, men må jo ikke få fingerne i nærheden af hans mund.

Emil og jeg shoppede også lidt, vi skulle hente gulerødder og rosiner og ha med om til børnhaven, det skulle Ea ha med til fælles frugten.
Vi gik ned til den lokale sportsbix og købte lige et par søde addidas kondisko til ham (de første par skofus par er totalt udtrådte og slidt) også fik vi lige en joggingdragt oveni for i alt 500.. tror jeg fik en rabat på 250,- dejligt.

da vi kom hjem var min veninde ankommet, hun ville underholde ungerne mens jeg lige ryddede op, men de ville lege lidt udenfor og så gik hun ellers amok, hun vaskede op og ordnede køkkenet, støvsugede og ryddede hele overetagen (legestuen) op.
også underholdte hun ellers ungerne mens jeg fik klaret resten.
(ja der var desværre ikke gjort rent da jeg kom hjem søndag eftermiddag)
og der trængte.

nu sidder jeg så her i et dejligt rent hjem og ungerne sover dejligt endnu 7*9*13. hvad mere kan man ønske sig..

hvor var jannik i alt det her.. jo ser i han har været i jylland og se på andres fiskehaver.. :-o ja ja lad nu manden.. det er snart vinter også slipper jeg vel lidt for det.

kan i nu have det så rart og gå nu ind og se billeder fra weekenden.

KNUSSS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2008

Loggidut

jeg læste den godt i går...men nåede ikke at skrive...dit heldige dyr!

jeg vil også have sådan nogle folk omkring mig :S

dog var hytten rydet da jeg kom hjem, men jeg havde dælme også banket hårdt i bordet inden jeg tog afsted!

Anmeld

7. oktober 2008

Lene76

hmmm hvorfro har vi andre ik sådan en veninde..... hehe hva tager hun i timen....:D
her var der skisme hellere ik ryddet op el noget.... så jeg måtte lige ta mig sammen for jeg får jo børn ind af døren kl 6,30 men det blev ordnet også måtte der lige tages en lille lur efterfølgende;)

men fedt men sådan en veninde....det har du vel sagt til hende ik;)

Knus Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.