shit så meget nyt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. oktober 2008

Loggidut

der sker med vores unger for tiden...

bare siden vi var hos BM er der kommet så mange nye boller på suppen, Tif har lige to nætter i træk brølet og hylet, og jeg fandt ud af (endelig) i går at det er hendes dukke hun brøler efter...den står i en dukkevogn for enden af hendes seng, sådan en lille grim en, som griner ondskabsfuldt når man trykker den på maven...så skal den ligge ved siden af hende, med den egen lille hovedpude og dyne...lol...hvad fanden er nu det for noget...og så sover tøsen jo fint

her har hun så bare sparket dynen af den stakkels grimme dukke!

well, i dag har hun også haft det sjovt med at løbe....ja self. med mor her i hænderne, frem og tilbage for at jagte sin bror, alt i mens hun jublede af grin...jeg fatter ikke hvordan de små ben kan følge med hende!

hæ hæ...tøsen kan jo knapt rejse sig ved ting endnu!

nå men vil bare lige opdatere jer om de nye ting, lige inden jeg smutter i min seng...tror vist det er bedst jeg er lidt frisk til i morgen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2008

ivfmarie

(L)(L)(L)

Hvordan går det med hosteriet?

Anmeld

6. oktober 2008

Loggidut

ikke godt! nu må jeg lige alliere mig med en veninde i morgen mens jeg er til samtale...jeg tror nu godt hun kunne tage en dag i dp. men jeg tør sgu ikke give grøm lys for hun skal ned på jorden og lege...jeg tror sørme jeg er ved at være en gammel pyldret mor!

Anmeld

6. oktober 2008

birgittemarie

Nårh, hvor er hun kær (L)(L)(L)

Held og lykke i morgen, Sloggi!!! Hvad tid er det?

Anmeld

6. oktober 2008

Loggidut

nine o´clock!

Anmeld

6. oktober 2008

ivfmarie

knæk og bræk!!!

Anmeld

6. oktober 2008

Lene76

ja pøj pøj imorgen.....

Anmeld

7. oktober 2008

bette

haha hvor ser hun da dejlig ud.. mikkel sover aldrig pænt mere.. han ligner mere noget papir der er blevet kastet op i luften og smidt end i en tremmeseng.. hahaha8D men nuttet er han selvom han sover pænt akavet..

held og lykke med turen til doktormanden

Anmeld

7. oktober 2008

Plysbjørnen

Uha ja, held og lykke med din samtale... Håber virkelig at alt går godt for dig... Med hensyn til tif's hoste synes jeg du skulle prøve at køre til læge med hende... For det kan være slemt selv om man ikke tror det... Betina

Anmeld

7. oktober 2008

Tikki

HA HA HA- den der dukke har Iza også fået af farmor og ja, den er fandme uhyggelig :D Iza bryder sig bestemt ikke om den, men det kan jo være Tif mener den kan skræmme alle de grimme ting væk om natten...for det grin den laver, er bare for vanvittigt 8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.