hej hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
433 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

stelllasmand

min kone er skide ner vøs fdor at føde hun tænker hle tiden på det prøver afat få hendes tanker væk hmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Isabella_mor

alle kvinder er nervøs for fødslen. tal med hende om det i stedet for at lede hendes tanker væk. man har brug for at tale om det man er nervøs for... 

når fødslen først går igang så er der jo ingen vej tilbage, og så er man egentlig ikke nervøs mere fordi at man skal koncentrære sig om at trække vejret ordenligt for at smertelindre osv.. og når i kommer på sygehuset er der jo nogle smadder dygtige jordemødre som vil gøre alt for at hjælpe med smerten.

hvis hun er bange for smerten ved fødslen eller ved veerne så vil jeg klart anbefale hende at få lagt en epidural blokade.. så man man slet ikke mærke veerne og så kan man bruge tiden på at lade op til det store klimaks.

sørg for at støtte hende og lytte til hende og få talt med hende istedet for imod hende... det nytter ikke at lede hendes tanker væk hele tiden da det er en frygt der skal bearbejdes... og måske har hun brug for at vide hvor hun har dig henne...

Anmeld

3. marts 2011

B&J

Det tror jeg mere eller mindre alle er.... for man har jo hørt så mange ting...

men en stor tryst er når fødslen går igang jamen så tænker man ikke på der mere, men det er jo også en kæmpe til af få et barn til verden

Anmeld

3. marts 2011

tinasmor

hun må snakke med sin jordmoder

Anmeld

3. marts 2011

tingimor

tror jeg alle første gangs fødne er jeg er i hvertfald meget nervøs og bruger meget tid på at snakke om det med min mand..

Det jo altid meget skræmende at skulle noget man ikke har prøvet før. 

men tror ikke det hjælper ikke at snakke om det min mand er jo den eneste der virkelig kender mig og syns da det dejligt at hvide at han ved hvad jeg har været "banke" for når vi kommer til det helle skal ske. så han ligesom kan støtte mig helle vejen igennem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.