Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Slet ingen der kan hjælpe??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mia&Tonny skriver: Slet ingen der kan hjælpe??
Ville super gerne have hende... men bor helt på sjælland, og har ikk lige 1000 kr til en kat... men dejlig er hun.. har haft dyr hele livet, men efter ejg flyttede hjemmefra har jeg ikk haft...
PernilleB skriver: Ville super gerne have hende... men bor helt på sjælland, og har ikk lige 1000 kr til en kat... men dejlig er hun.. har haft dyr hele livet, men efter ejg flyttede hjemmefra har jeg ikk haft...
Vi kan sagtens finde en god pris hvis det er?
Hvis du har alt til hende, kan du afhente hende gratis??
Hvor er hun sød...
Ville super gerne have hende, men har ikke lige pengene til det,og så vil manden heller ikke have flere dyr pt... Vi har en hund og to katte også...!!! Hund: Labrador, Kat 1: ½ maincoon 1 huskat, Kat 2: Norsk skovkat
Mia&Tonny skriver: Vi kan sagtens finde en god pris hvis det er?
Jeg kommer fra nordsjællland, der er lidt langt... Med mindre i skal til sjælland her en dag..??
KarinaIda skriver: Hvor er hun sød... Ville super gerne have hende, men har ikke lige pengene til det,og så vil manden heller ikke have flere dyr pt... Vi har en hund og to katte også...!!! Hund: Labrador, Kat 1: ½ maincoon 1 huskat, Kat 2: Norsk skovkat
Som skrevet ovenfor, hvis du har alt tilbehør til kat, så kan Mischa afhentes gratis..... Er nødt til at skal af med hende hustigst mulig...
Mia&Tonny skriver: Hvis du har alt til hende, kan du afhente hende gratis??
Har ikk noget lige pt, men disse ting er ikk så dyre, så kunne godt skaffe dem... hun har fanget mit hjerte.!!
PernilleB skriver: Jeg kommer fra nordsjællland, der er lidt langt... Med mindre i skal til sjælland her en dag..??
Det skal vi desværre ikke...
I kender ikk nogen som skal her over af..??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128