½ mainecoon/ ½ huskat killing med alt tilbehør :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3. marts 2011

Mia&Allan

Slet ingen der kan hjælpe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

PernilleB

Mia&Tonny skriver:

Slet ingen der kan hjælpe??

Ville super gerne have hende... men bor helt på sjælland, og har ikk lige 1000 kr til en kat... men dejlig er hun.. har haft dyr hele livet, men efter ejg flyttede hjemmefra har jeg ikk haft...

Anmeld

3. marts 2011

Mia&Allan

PernilleB skriver:

Ville super gerne have hende... men bor helt på sjælland, og har ikk lige 1000 kr til en kat... men dejlig er hun.. har haft dyr hele livet, men efter ejg flyttede hjemmefra har jeg ikk haft...

Vi kan sagtens finde en god pris hvis det er?

Anmeld

3. marts 2011

Mia&Allan

PernilleB skriver:

Hvis du har alt til hende, kan du afhente hende gratis??

Anmeld

3. marts 2011

KarinaIda

Hvor er hun sød...

Ville super gerne have hende, men har ikke lige pengene til det,og så vil manden heller ikke have flere dyr pt... Vi har en hund og to katte også...!!! Hund: Labrador, Kat 1: ½ maincoon 1 huskat, Kat 2: Norsk skovkat

Anmeld

3. marts 2011

PernilleB

Mia&Tonny skriver:

Vi kan sagtens finde en god pris hvis det er?

Jeg kommer fra nordsjællland, der er lidt langt... Med mindre i skal til sjælland her en dag..??

Anmeld

3. marts 2011

Mia&Allan

KarinaIda skriver:

Hvor er hun sød...

Ville super gerne have hende, men har ikke lige pengene til det,og så vil manden heller ikke have flere dyr pt... Vi har en hund og to katte også...!!! Hund: Labrador, Kat 1: ½ maincoon 1 huskat, Kat 2: Norsk skovkat

Som skrevet ovenfor, hvis du har alt tilbehør til kat, så kan Mischa afhentes gratis..... Er nødt til at skal af med hende hustigst mulig...

Anmeld

3. marts 2011

PernilleB

Mia&Tonny skriver:

Har ikk noget lige pt, men disse ting er ikk så dyre, så kunne godt skaffe dem... hun har fanget mit hjerte.!!

Anmeld

3. marts 2011

Mia&Allan

PernilleB skriver:

Jeg kommer fra nordsjællland, der er lidt langt... Med mindre i skal til sjælland her en dag..??

Det skal vi desværre ikke...

Anmeld

3. marts 2011

PernilleB

Mia&Tonny skriver:

I kender ikk nogen som skal her over af..??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.