så skulle der komme ro på her hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Lone Jakobsen

4kløver skriver:

det er da synd. jeg er glad for det for så jeg ikke stiller for store krav til ham..(som jeg har gjort)

vi har heldigvis fået en masse gode råd om hvordan vi kan hjælpe ham bedst. men da han stadig er meget ung, er det nok svært at vurdere præcist.

selvfølgelig har du stillet kravene efter hans alder, men når du lære at se ham som et langt yngre barn, så er jeg sikker på at det bliver meget nemmere.

håber det er okay jeg spørger, men fejler din søn andet end at han er meget ung "mentalt"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

4kløver

nutche skriver:

vi har heldigvis fået en masse gode råd om hvordan vi kan hjælpe ham bedst. men da han stadig er meget ung, er det nok svært at vurdere præcist.

selvfølgelig har du stillet kravene efter hans alder, men når du lære at se ham som et langt yngre barn, så er jeg sikker på at det bliver meget nemmere.

håber det er okay jeg spørger, men fejler din søn andet end at han er meget ung "mentalt"

Ja Han har mange sygdomme. Men den de ligger vægt på er hans Neurofibromatosis Recklinghausen og så har de fundet ud af at han er lettere retarderet det fandt de først ud af for et par år tilbage da vi ville ha ham til skejby da vi syndes ikke vi fik den hjælp på odense. så et klogt valg

Anmeld

3. marts 2011

Lone Jakobsen

4kløver skriver:

Ja Han har mange sygdomme. Men den de ligger vægt på er hans Neurofibromatosis Recklinghausen og så har de fundet ud af at han er lettere retarderet det fandt de først ud af for et par år tilbage da vi ville ha ham til skejby da vi syndes ikke vi fik den hjælp på odense. så et klogt valg

det lyder meget omfattende...og ved slet ikke hvad det er for en sygdom du nævner. men i har vist haft en rimelig hård tid. så er glad for at det nu går den rigtige vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.