så skulle der komme ro på her hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.209 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

4kløver

Ja nu fik vi brevet at min søn på 13 skifter skole til en skole der passer til ham. testen fra skolepsykolog viste at han lå på ca 5-6år alder så nu håber vi at   han får hjælp så de underlige ting han gør holder op.. så vi glæder os til sommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Moar'en

4kløver skriver:

Ja nu fik vi brevet at min søn på 13 skifter skole til en skole der passer til ham. testen fra skolepsykolog viste at han lå på ca 5-6år alder så nu håber vi at   han får hjælp så de underlige ting han gør holder op.. så vi glæder os til sommer

Hvor er det bare dejligt. Det må bestemt give noget ro, tænk at være på et 5-6 års stadie og så gå i klasse med alle de "store" børn. Håber din søn bliver rigtig glad for hans nye skole

Anmeld

3. marts 2011

Mi

Det er da godt at han kan få et tilbud som passer bedre til ham. Men det var da godt nok sent de har opdaget det  Men bedre sent end aldrig.

Held og lykke til sommer

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

3. marts 2011

mortilflere

dejligt...

Men hvorfor skal i vente til sommer , han burde da for hjælp med det samme.

Anmeld

3. marts 2011

Mamalou

Det kan vist kun give ro på, at din søn får den rette hjælp og støtte. 

Held og lykke til jer!

>:<

Anmeld

3. marts 2011

tinasmor

Tillykke. Hvordan kan det være, at der er gået så mange år inden de har opdaget noget? Jeg håber ikke, at det har været nogle alt for hårde år i "normal" skole for ham?

Anmeld

3. marts 2011

4kløver

MarianneSonne skriver:

Det er da godt at han kan få et tilbud som passer bedre til ham. Men det var da godt nok sent de har opdaget det  Men bedre sent end aldrig.

Held og lykke til sommer

Marianne

www.stjerneleg.dk

Glemte at skrive at han går i en heldagsskole men de sidste par år har bare ikke kørt for ham og de har gang på gang "sagt" at de nok skulle klare det. til sidst så det gik helt galt.

Anmeld

3. marts 2011

4kløver

tinasmor skriver:

Tillykke. Hvordan kan det være, at der er gået så mange år inden de har opdaget noget? Jeg håber ikke, at det har været nogle alt for hårde år i "normal" skole for ham?

glemt at skrive at han gik i en heldagsskole men ja det har stadig været hårdt for ham og os

Anmeld

3. marts 2011

Lone Jakobsen

hold da op det må ikke være nemt for din stakkels søn. hvor er det godt at de har fundet en skole der passer bedre til ham.

jeg har selv en søn der er vurderet "yngre end hans alder" men der ville psykologen ikke sætte en alder på.

Anmeld

3. marts 2011

4kløver

nutche skriver:

hold da op det må ikke være nemt for din stakkels søn. hvor er det godt at de har fundet en skole der passer bedre til ham.

jeg har selv en søn der er vurderet "yngre end hans alder" men der ville psykologen ikke sætte en alder på.

det er da synd. jeg er glad for det for så jeg ikke stiller for store krav til ham..(som jeg har gjort)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.