Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja nu fik vi brevet at min søn på 13 skifter skole til en skole der passer til ham. testen fra skolepsykolog viste at han lå på ca 5-6år alder så nu håber vi at han får hjælp så de underlige ting han gør holder op.. så vi glæder os til sommer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
4kløver skriver: Ja nu fik vi brevet at min søn på 13 skifter skole til en skole der passer til ham. testen fra skolepsykolog viste at han lå på ca 5-6år alder så nu håber vi at han får hjælp så de underlige ting han gør holder op.. så vi glæder os til sommer
Hvor er det bare dejligt. Det må bestemt give noget ro, tænk at være på et 5-6 års stadie og så gå i klasse med alle de "store" børn. Håber din søn bliver rigtig glad for hans nye skole
Det er da godt at han kan få et tilbud som passer bedre til ham. Men det var da godt nok sent de har opdaget det Men bedre sent end aldrig.
Held og lykke til sommer
Marianne
www.stjerneleg.dk
dejligt...
Men hvorfor skal i vente til sommer , han burde da for hjælp med det samme.
Det kan vist kun give ro på, at din søn får den rette hjælp og støtte.
Held og lykke til jer!
Tillykke. Hvordan kan det være, at der er gået så mange år inden de har opdaget noget? Jeg håber ikke, at det har været nogle alt for hårde år i "normal" skole for ham?
MarianneSonne skriver: Det er da godt at han kan få et tilbud som passer bedre til ham. Men det var da godt nok sent de har opdaget det Men bedre sent end aldrig. Held og lykke til sommer Marianne www.stjerneleg.dk
Glemte at skrive at han går i en heldagsskole men de sidste par år har bare ikke kørt for ham og de har gang på gang "sagt" at de nok skulle klare det. til sidst så det gik helt galt.
tinasmor skriver: Tillykke. Hvordan kan det være, at der er gået så mange år inden de har opdaget noget? Jeg håber ikke, at det har været nogle alt for hårde år i "normal" skole for ham?
glemt at skrive at han gik i en heldagsskole men ja det har stadig været hårdt for ham og os
hold da op det må ikke være nemt for din stakkels søn. hvor er det godt at de har fundet en skole der passer bedre til ham.
jeg har selv en søn der er vurderet "yngre end hans alder" men der ville psykologen ikke sætte en alder på.
nutche skriver: hold da op det må ikke være nemt for din stakkels søn. hvor er det godt at de har fundet en skole der passer bedre til ham. jeg har selv en søn der er vurderet "yngre end hans alder" men der ville psykologen ikke sætte en alder på.
det er da synd. jeg er glad for det for så jeg ikke stiller for store krav til ham..(som jeg har gjort)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128