Hvornår er det slut med liften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

Kamulla

Noah var 3 uger... desværre... han kunne ikke finde ro i den.. heller ej i sin vugge... de var for små og for trange åbenbart... da han kom i junior seng fra 4uger og direkte i barnevognen sov han fantastisk.. bare ikke videre fedt at skulle trække sin baby op fra bunden af barnevognen når man skulle ind og ud af bus (nej de kan ikke finde ud af at bruge sænke/hejse funktionen lige meget hvor højt du råber) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Alberts/

albert var  mdr men det var fordi jeg havde købt voksipose, hn har aldrig sovet inden for i sin lift der sov han i sin vugge(:

men vil mene man skal lade dem være i den så længe de kan passe den i barnevognen, men inde for mener jeg de skal ud af den tidligt da det ellers kan være svært at vænne dem til den rigtige seng(:

Anmeld

3. marts 2011

Clisolka

Sallisørøver skriver:

bare ikke videre fedt at skulle trække sin baby op fra bunden af barnevognen når man skulle ind og ud af bus (nej de kan ikke finde ud af at bruge sænke/hejse funktionen lige meget hvor højt du råber) 

Det er faktisk ret belastende - det kan de heller ikke finde ud af her i Holbæk 

Anmeld

3. marts 2011

Kamulla

bb78 skriver:

Det er faktisk ret belastende - det kan de heller ikke finde ud af her i Holbæk 

ja det belastende.. især når man er helt oppakket og alt bare falder ud af vognen da de self heller ikke kan holde ved kantstenen men 1M fra

Anmeld

3. marts 2011

millesofie

bb78 skriver:

Som overskriften siger, hvornår er det slut med at bruge liften?

Vi havde SP på besøg i mandags og de fraråder her i byen fra 4 mrd., at man ikke bruger liften mere, men der er stadig lidt plads  Isabella er efterhånden 4 mrd. gammel og 64 lang 

Åååårh hun ligger jo så godt i liften og sover - endnu...  

Tinke brugte sin til hun ikke kunne være der mere, ca 6mdr

hvorfor skulle de ikke være i liften efter 4 mdr

er det fordi der ikke er sele i??

hvis dit barn er aktivt så skift liften ud men ellers så behold den lidt endnu det er jo stadig ret koldt og så må det da være bedst at ligge der i dobbelt varme

Anmeld

3. marts 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg vil da mene at det er slut når barnet ikke kan ligge i den mere - når barnet begynder at fylde både i bredde og længde

Min den ældste lå i liften til hun var 6 mdr og den yngste i 3 mdr.

Anmeld

3. marts 2011

bette

har en ret stor lift... 

æhm.. og min datter er 5½ måned og sover stadig i den

Anmeld

3. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min dreng lå i liften til han var 6 mdr. Han er fra oktober og synes, at den var god til, at holde ham varm når han sov i barnevognen frem til det blev varmt.

Min pige brugte den kun i par måneder. Hun er fra marts og da det begyndte, at blive varmt sov hun direkte i barnevognen.

Jeg har aldrig hørt om, at de kun må sove i den til de er 4 mrd. Det kommer jo helt naturligt når de ikke længere kan ligge i den.

Anmeld

3. marts 2011

TheLittleOne

Hopper lige med på en kigger, da jeg overvejer at lade helt vær med at købe lift!

Anmeld

3. marts 2011

Clisolka

Fisenberg skriver:

Tinke brugte sin til hun ikke kunne være der mere, ca 6mdr

hvorfor skulle de ikke være i liften efter 4 mdr

er det fordi der ikke er sele i??

hvis dit barn er aktivt så skift liften ud men ellers så behold den lidt endnu det er jo stadig ret koldt og så må det da være bedst at ligge der i dobbelt varme

Det er faktisk et godt spørgsmål, men SP anbefalede at vi stoppede med den nu, hvor hun er 4 mrd. Men jeg har da tænkt mig at bruge den til hun ikke kan være i den mere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.