Hvornår er det slut med liften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.258 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

Clisolka

Som overskriften siger, hvornår er det slut med at bruge liften?

Vi havde SP på besøg i mandags og de fraråder her i byen fra 4 mrd., at man ikke bruger liften mere, men der er stadig lidt plads  Isabella er efterhånden 4 mrd. gammel og 64 lang 

Åååårh hun ligger jo så godt i liften og sover - endnu...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

morethanperfect

bb78 skriver:

Vi havde SP på besøg i mandags og de fraråder her i byen fra 4 mrd., at man ikke bruger liften mere, men der er stadig lidt plads  Isabella er efterhånden 4 mrd. gammel og 64 lang 

Oscar kan ikke være i sin lift mere , med hans 4 mdr... Vi har nu en sleebee

Anmeld

2. marts 2011

Low

bb78 skriver:

Det nævnte min sp intet om. Men jeg stoppede også selv da min dreng var 3 måneder, og der var han aaaaallt for stor til den

Anmeld

2. marts 2011

Kindfed

Vi brugte den så længe som muligt, fordi det var så nemt. Han voksede ud af den omkring fire måneders alderen og nøj, hvor han nød at få plads til at flagre med armene, da han kom i sin junoseng og barnevogn uden lift

Anmeld

2. marts 2011

Clisolka

Kindfed skriver:

Vi brugte den så længe som muligt, fordi det var så nemt. Han voksede ud af den omkring fire måneders alderen og nøj, hvor han nød at få plads til at flagre med armene, da han kom i sin junoseng og barnevogn uden lift

Hun nyder også at mænge sig i tremmesengen (når først hun er faldet i søvn), men den unge frøken sover ikke lige så godt, som når hun ligger i liften 

Anmeld

2. marts 2011

4kløver

bb78 skriver:

Hun nyder også at mænge sig i tremmesengen (når først hun er faldet i søvn), men den unge frøken sover ikke lige så godt, som når hun ligger i liften 

min sov heller ikke godt i hendes seng. så vi købte en tyk sengerand og det hjalp

Anmeld

2. marts 2011

Benjamins'mor

bb78 skriver:

Min søn Benjamin bliver 2 mdr imorgen og er 62 lang. Han begynde at sove i tremmesengen uden lift her den anden dag. Af den grund han ikke ville være i liften, for han kunne ikke se nogen steder.

Anmeld

2. marts 2011

nvm

min datter blir 4 mdr den 8, hun sover stadig i sin lift, synes hun er for lille til den store tremmeseng, og den kan jeg sku heller ikke lige gynge frem og tilbage hehe...

ved ikk hvor lang hun er nu men da hun var 3 mdr var hun 62cm og 6 kg

Anmeld

2. marts 2011

morethanperfect

bb78 skriver:

Nåå trode du mente i barnevognen ?

Oscar har aldrig sovet i liften indenfor . Altid i sin vugge

Anmeld

2. marts 2011

kamtok

Vi skippede liften efter 1 måned - siden har han sovet i sin drømmepose i barnevognen.. Vuggen skippede vi da han var ca. 3 måneder, og han så sov han bare videre i sin "store" tremmeseng uden nogen problemer overhovedet.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.