Depression?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

ZamanogDania

Lille-Nivs.Mor skriver:

Er bare glad for at kunne støtte lidt

DU FÅR DET BEDRE!

Det er kun positivt at du har en mening der siger "selvmord - der vil jeg ikke hen!" For det giver dig motivation og ikke mindst styrke til at komme videre.

Du er stærkt, det er der ingen tvivl om, og du skal nok klare det!

Ja, det bliver et hårdt forløb, men det bliver også et lærerigt forløb, hvor du lærer en masse om dig selv, så du i fremtiden vil kunne håndtere meget mere

Ihhh tak søde. Du er bare så god til støtte. gad alle kunne forstår mig på dette måde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

ZamanogDania

sweet skriver:

mange af de ting du skriver passer meget på mit... så syntes bestemt du skal gå til lægen med det og få dig en god samtale med dem....

Jeg har bestilt tid hos lægen. Skal der på torsdag. Nu må vi se

Anmeld

4. marts 2011

Chellen

Afsted til læge, kære du .
Er meget ked af at du har det sådan .
Har en meget kær veninde der selv har en depression, det var meget svært at erkende for hende at hun ikke kunne klare alting som før. Husk, at det at erkende man er sårbar og for en periode har brug for hjælp - kan være en stor styrke!

Masser af knus sendt afsted til dig

Anmeld

4. marts 2011

ZamanogDania

ChelleGirl skriver:

Afsted til læge, kære du .
Er meget ked af at du har det sådan .
Har en meget kær veninde der selv har en depression, det var meget svært at erkende for hende at hun ikke kunne klare alting som før. Husk, at det at erkende man er sårbar og for en periode har brug for hjælp - kan være en stor styrke!

Masser af knus sendt afsted til dig

Tak søde. Jeg tager afsted på torsdag. Ved du hvad det tog os 14 måneder til jeg indrømmet at jeg fejler noget

Anmeld

4. marts 2011

Senia

ZamanogDania skriver:

Ihhh tak søde. Du er bare så god til støtte. gad alle kunne forstår mig på dette måde.

ihh nu bliver jeg jo helt rørt.. tsk tsk.. hehe

Men søde, er glad for at du føler jeg støtter dig lidt. Du har nemlig brug for alt den støtte du kan få lige nu.

Tja.. kun dem der selv har været igennem det, ville kunne sætte sig 100 % ind i hvordan du har det søde.. Men nu mere du fortæller din mand om tanker, om hvornår du syntes tingene er sværest osv. Nu mere støtte vil du kunne finde hos ham

Anmeld

4. marts 2011

Chellen

ZamanogDania skriver:

Tak søde. Jeg tager afsted på torsdag. Ved du hvad det tog os 14 måneder til jeg indrømmet at jeg fejler noget

Det lyder godt, .
Håber på det allerbedste .

Okay, uanset tid har du erkendt det. Og hvor er det bare flot!
Så mange der ikke erkender..

Du kan være stolt af dig selv. Jeg tilbyder gerne en skulder at "læsse af på" hvis der skulle være noget

Anmeld

4. marts 2011

Senia

ZamanogDania skriver:

Søde.. skidt med hvor lang tid det tog - det skal du ikke hænge dig i. Men der imod tænke, at yes, vi har fået åbnet øjenene og nu kan jeg få det bedre!

Anmeld

4. marts 2011

ZamanogDania

Lille-Nivs.Mor skriver:

ihh nu bliver jeg jo helt rørt.. tsk tsk.. hehe

Men søde, er glad for at du føler jeg støtter dig lidt. Du har nemlig brug for alt den støtte du kan få lige nu.

Tja.. kun dem der selv har været igennem det, ville kunne sætte sig 100 % ind i hvordan du har det søde.. Men nu mere du fortæller din mand om tanker, om hvornår du syntes tingene er sværest osv. Nu mere støtte vil du kunne finde hos ham

Ja det tror jeg gerne. Du får ihvertfald en opdate når jeg har været hos lægen.

Anmeld

4. marts 2011

ZamanogDania

ChelleGirl skriver:

Det lyder godt, .
Håber på det allerbedste .

Okay, uanset tid har du erkendt det. Og hvor er det bare flot!
Så mange der ikke erkender..

Du kan være stolt af dig selv. Jeg tilbyder gerne en skulder at "læsse af på" hvis der skulle være noget

Tusind tak. Jeg har brug for alt det støtte jeg overhoved kan får

Anmeld

4. marts 2011

Senia

ZamanogDania skriver:

Ja det tror jeg gerne. Du får ihvertfald en opdate når jeg har været hos lægen.

Det lyder godt - det vil jeg se frem til

Skal manden med?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.