Klapvogn - også til at sove i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2008

Grynt

[citat][f][småt]Jeanette skriver:[/småt][/f] Ja, Iza sover ofte i hendes klapvogn - det er en Brio Happy vogn og den er vi meget glade for. Den fylder meget lidt i bilen - hjulene "kører" ind under vognen når den slåes sammen - du kan se den her : http://www.babyvest.dk/bklapvogne_b/brio/brio_happy_klapvogn_kompakt_stel_473_da.html Vi har en barnevognsmadras i og så sover hun fint der ;) Den er lidt dyr, men jeg har set den blive solgt brugt på dba.dk til ok penge somme tider. [/citat] DEN vogn gad jeg dælme godt at have...og så i lyserød 8D 8D Men jeg skal ikke have ny vogn 8( den jeg har (bason) må holde de næste 2 år og så er det slut. Vi skal ikke have flere børn og så er det lidt dumt at invistere i en ny vogn når der nu ikke er noget galt med den vi har...den er bare ikke lyserød :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2008

Ny mor

[citat][f][småt]Grynt/Tina skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Jeanette skriver:[/småt][/f] Ja, Iza sover ofte i hendes klapvogn - det er en Brio Happy vogn og den er vi meget glade for. Den fylder meget lidt i bilen - hjulene "kører" ind under vognen når den slåes sammen - du kan se den her : http://www.babyvest.dk/bklapvogne_b/brio/brio_happy_klapvogn_kompakt_stel_473_da.html Vi har en barnevognsmadras i og så sover hun fint der ;) Den er lidt dyr, men jeg har set den blive solgt brugt på dba.dk til ok penge somme tider. [/citat] DEN vogn gad jeg dælme godt at have...og så i lyserød 8D 8D Men jeg skal ikke have ny vogn 8( den jeg har (bason) må holde de næste 2 år og så er det slut. Vi skal ikke have flere børn og så er det lidt dumt at invistere i en ny vogn når der nu ikke er noget galt med den vi har...den er bare ikke lyserød :'([/citat] Ha, ha, Tina, men du havde jo også et eller andet med pink :)) :)) Var der ikke noget med en lyserød drømme computer ;) Birgitte (som godt kan lide den grønne...)

Anmeld

8. oktober 2008

Grynt

[citat][f][småt]Ny mor skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Grynt/Tina skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Jeanette skriver:[/småt][/f] Ja, Iza sover ofte i hendes klapvogn - det er en Brio Happy vogn og den er vi meget glade for. Den fylder meget lidt i bilen - hjulene "kører" ind under vognen når den slåes sammen - du kan se den her : http://www.babyvest.dk/bklapvogne_b/brio/brio_happy_klapvogn_kompakt_stel_473_da.html Vi har en barnevognsmadras i og så sover hun fint der ;) Den er lidt dyr, men jeg har set den blive solgt brugt på dba.dk til ok penge somme tider. [/citat] DEN vogn gad jeg dælme godt at have...og så i lyserød 8D 8D Men jeg skal ikke have ny vogn 8( den jeg har (bason) må holde de næste 2 år og så er det slut. Vi skal ikke have flere børn og så er det lidt dumt at invistere i en ny vogn når der nu ikke er noget galt med den vi har...den er bare ikke lyserød :'([/citat] Ha, ha, Tina, men du havde jo også et eller andet med pink :)) :)) Var der ikke noget med en lyserød drømme computer ;) Birgitte (som godt kan lide den grønne...)[/citat] du har fuldstændigt ret nymor, jeg har noget med pink/lyserød ;) nok min barbie drøm der skal leves ud :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.