Hej... synes lii jeg ville blande mig her 
Først stort tillykke ! Min kæreste og jeg skal selv giftes d.11.juni 2011 efter at have været sammen i næsten 4 år. Så jeg kender alt til både de fantastisk ting ved bryllupsplanlægning og de mere stressende. Kan roligt sige jeg på et tidspunkt var ved at give op
men men nok om mig...
Mth polterabend synes jeg efter min mening det er helt fint du giver udtryk for hvem der skal med. Så er du sikker på det er folk du føler dig tilpas omkring og kan have en fantastisk dag/aften sammen med. Kan ikke rigtig dele egne erfaringer enndu...men eftersom jeg er bosat i udlandet og har flyttet en del rundt tror jeg ikke der bliver det store polterabend for mit vedkommende.
Jeg har helt sikkert tænkt på at lave noget til min kommende mand, men hvad er mig en gåde! Ved han allerede er godt igang med sin tale.... synes bar jeg vil finde på noget lidt andet... Føler helt sikkert jeg bør give noget igen!. nu er det selvfølgelig også i min situation ham der betaler hele gildet så en lille sang eller tale er vel på sin plads. Måske jeg sku begynde til sangundervising...eller måske lave en musikvideo hihi
Smider ihvertfald nogle billeder ind fra vores tid sammen.
Puha ringene... ja eftersom der står noget personligt i min forlovelsesring tror jeg bare det bliver datoen i vielsesringene og måske en lille overraskelse i hans
Hmmm... ja i vores tilfælde skal alle være med hele dagen,,,men i jeres tilfælde ville jeg helt klart vælge at holde en slags reception efter kirken for dem som ikke skal me til selve festen men som alligevel er mødt op for at fejre jer
Håber ikke det var en alt for lang smøre.... selv ligger jeg lidt og roder med menuen???? faktisk gået i stå... ik helt let når man er super kræsen... forslag er mere end velkomne så længe de ikke indeholder fisk?!
Anmeld