Masser af spørgsmål!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.240 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

HopinWishin

Uha hvor jeg bare er i bryllups-mode!! Vil gerne lige høre hvad I gjorde da I blev gift =)

Jeg har lavet en liste over dem der inviteres til brylluppet.. er det frækt af mig at markere dem som jeg kunne forestille mig skulle med til polterarbend?.. Altså det er jo ikk engang sikkert at der bliver arrangeret sådan noget for os... Men var bare for at gøre det lettere for veninderne... Hvad gjorde jeres venner?

Så tænkte jeg på, lavede I noget for jeres mand..? En tale, en sang, sang i selv.. eller noget helt andet?

Hvad står der i jeres ringe?.. Vi har bestilt ringe i dag, og vil lige tænke på gravering..

Det bliver sikkert mine kollegaer der står udenfor kirken med flag når vi er blevet viet... Synes I de skal med til kaffe bagefter? De er jo ikke inviteret med til festen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

HopinWishin

Slet ingen der vil dele?

Anmeld

3. marts 2011

L.J.L

HopinWishin skriver:

Uha hvor jeg bare er i bryllups-mode!! Vil gerne lige høre hvad I gjorde da I blev gift =)

Jeg har lavet en liste over dem der inviteres til brylluppet.. er det frækt af mig at markere dem som jeg kunne forestille mig skulle med til polterarbend?.. Altså det er jo ikk engang sikkert at der bliver arrangeret sådan noget for os... Men var bare for at gøre det lettere for veninderne... Hvad gjorde jeres venner?

Så tænkte jeg på, lavede I noget for jeres mand..? En tale, en sang, sang i selv.. eller noget helt andet?

Hvad står der i jeres ringe?.. Vi har bestilt ringe i dag, og vil lige tænke på gravering..

Det bliver sikkert mine kollegaer der står udenfor kirken med flag når vi er blevet viet... Synes I de skal med til kaffe bagefter? De er jo ikke inviteret med til festen...

-Her sendte jeg en liste på mail til min søster på dem jeg ønskede med til min polterabend

-Jeg holdte tale for min mand og han holdte tale for mig

-I vores ringe står vores bryllupsdato et hjerte og min mands navn (i hans ring står det samme bare med mit navn)

-Hvis i holder reception kan i jo godt invitere kollegaerne, det plejer vel at være åben hus mere eller mindre til en reception..

Anmeld

3. marts 2011

FamilenStorm

Nu er jeg ikke gift selv endnu, så er ikke alle spørgsmålene jeg kan hjælpe med :-)

Med hensyn til polterabend, har min veninde fået en liste med de tøser der skal med til festen, dem jeg har noget at gøre med til hverdag.. Lavede kun listen fordi hun selv spurgte om det :-)

Vi får graveret navn og bryllupsdato i vores ringe..

Svigerforældrene som bor tæt på kirken stiller an med kaffe, sodavand og kage inden festen om aftenen, til dem der skulle have lyst :-)

Håber det kunne hjælpe lidt :-)

Anmeld

3. marts 2011

HopinWishin

Det er bare så hyggeligt at gå og arrangere!! Nu må det næste år godt gå hurtigt =)

Anmeld

3. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg gav ingen lister til dem der skulle arrangere min polterabend. Det var kun kvinderne som blev inviteret med som også skulle med til bryllupet. Jeg ville også have synes det var mærkeligt, at der var nogen der skulle med til min polterabend som ikke var med til bryllupet.

I vores ringe står der henholdsvis mit og min mands navn og vores bryllupsdato. Så står i min mands ring "Min livs kærlighed" og i min ring står der "Du er mit et og alt". Vi vidste ikke, hvad hinanden havde skrevet og fandt først ud af det den dag vi blev gift og havde fået ringene på.

Vi holdt reception efter kirken, hvor alle var velkommen og så var der fest om aften for udvalgte.

Anmeld

3. marts 2011

HopinWishin

MoarHvidovre skriver:

Jeg gav ingen lister til dem der skulle arrangere min polterabend. Det var kun kvinderne som blev inviteret med som også skulle med til bryllupet. Jeg ville også have synes det var mærkeligt, at der var nogen der skulle med til min polterabend som ikke var med til bryllupet.

I vores ringe står der henholdsvis mit og min mands navn og vores bryllupsdato. Så står i min mands ring "Min livs kærlighed" og i min ring står der "Du er mit et og alt". Vi vidste ikke, hvad hinanden havde skrevet og fandt først ud af det den dag vi blev gift og havde fået ringene på.

Vi holdt reception efter kirken, hvor alle var velkommen og så var der fest om aften for udvalgte.

Ej hvor en romantisk ide, med ringene!! Må jeg præsentere den for min kæreste??

Anmeld

3. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
HopinWishin skriver:

Ej hvor en romantisk ide, med ringene!! Må jeg præsentere den for min kæreste??

Ja, selvfølgelig.

Vi skrev hver især en sedlen til guldsmeden og så sørgede han for, at teksten blev indgraveret i vores ringe sammen med navn og dato. Det kræver dog en lidt bred ring ellers er der ikke plads.

Anmeld

3. marts 2011

HopinWishin

MoarHvidovre skriver:

Ja, selvfølgelig.

Vi skrev hver især en sedlen til guldsmeden og så sørgede han for, at teksten blev indgraveret i vores ringe sammen med navn og dato. Det kræver dog en lidt bred ring ellers er der ikke plads.

Super ide... Tak for det!

Anmeld

3. marts 2011

frklinemus

HopinWishin skriver:

Det er bare så hyggeligt at gå og arrangere!! Nu må det næste år godt gå hurtigt =)

IHHH hvor jeg kender følelsen

Vi er ikke nået meget længere end til inspirationsfasen - men jeg eeeeeeelsker det bare!

Vi har talt om at holde reception i det lokale forsamlingshus overfor kirken - til dem som ikke skal med til selve festen. Tror vi sender invitationer til dem vi vil være sikre på at se til receptionen og så må de der dukker op til globryllup selfølgelig også komme med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.