søges: super nova baby alarm evt defekt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
21. april 2011

Mumto3

BABYSOFIE skriver:

hej...  det er også min modtager der mangler nogle tal m.m,

ærgeligt at det ikke var den anden du havde der ikke  var ok, for så var jeg interesseret.

men tak for tilbuddet

Tine 

Selv tak.

hvis det bare er tallene der mangler, så vil jeg bare sige at man sagtens kan bruge den. Vores gik i stykke efter 1 mdr (det var min egen skyld ) men vi har som sagt brugt den uden problemer i et helt år. Så prøv lige om I ikke kan bruge den I har i forvejen, inden du køber en anden.

Held og lykke med det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

BABYSOFIE

Mumto3 skriver:

Selv tak.

hvis det bare er tallene der mangler, så vil jeg bare sige at man sagtens kan bruge den. Vores gik i stykke efter 1 mdr (det var min egen skyld ) men vi har som sagt brugt den uden problemer i et helt år. Så prøv lige om I ikke kan bruge den I har i forvejen, inden du køber en anden.

Held og lykke med det!

jo tak, men vores mangler stort set alt i display, så jeg kan ikke indstille den rigtigt for den bliver ved med at sige dut.

men tak for at du skrev,

tine

Anmeld

21. april 2011

Mumto3

BABYSOFIE skriver:

jo tak, men vores mangler stort set alt i display, så jeg kan ikke indstille den rigtigt for den bliver ved med at sige dut.

men tak for at du skrev,

tine

Det problem havde vi også lige da det skete, men så nul-stillede vi begge enheder og så virkede den igen.

Anmeld

22. april 2011

BABYSOFIE

Mumto3 skriver:

Det problem havde vi også lige da det skete, men så nul-stillede vi begge enheder og så virkede den igen.

ok tak det vil jeg prøve

Anmeld

22. april 2011

Halløjsa

hej jeg har en hvor baby enheden er i stykker..

send PB til mig, ved interesse.

Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.