Børn i byen klubben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

132319

Lolli skriver:

Det kan du da egentlig have ret i. Man betaler jo heller ikke for at komme ind i en butik og købe! Har aldrig været til et lagersalg, så har egentlig ingen ide om hvor billige tingene er??

Det er meget forskelligt fra lagersalg til lagersalg 

Jeg har personligt boycuttet Molos lagersalg da der kun er 50% på tøjet. Det er det DOBBELTE af den pris de sælger det til forhandlerne, virkelig frækt! 

Molo tjener KASSEN på deres lagersalg og snørrer folk til at købe tøj til overpris i forhold til hvor gammelt tøj det er. Virkelig dårlig stil  Jeg har talt med op til flere butiksindehavere som ikke længere gider at forhandle Molo af den grund. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Lolli

MHK skriver:

Det er meget forskelligt fra lagersalg til lagersalg 

Jeg har personligt boycuttet Molos lagersalg da der kun er 50% på tøjet. Det er det DOBBELTE af den pris de sælger det til forhandlerne, virkelig frækt! 

Molo tjener KASSEN på deres lagersalg og snørrer folk til at købe tøj til overpris i forhold til hvor gammelt tøj det er. Virkelig dårlig stil  Jeg har talt med op til flere butiksindehavere som ikke længere gider at forhandle Molo af den grund. 

50%?? Det finder man jo også tit på nettet. Tsk tsk... Så er der jo ikke megen fidus i det. Men jeg tror nu heller ikke jeg har "albuer" nok til sådan en omgang lagersalg. Har hørt det kan være lidt vildt.

Nogen der har positive erfaringer med børn i byen-klubben??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.