Børn i byen klubben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.358 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

Lolli

Nogle der er medlem og hvad synes i om det? Overvejer om det er de små 400 kr værd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Loa

Hehe kan ikke svare endnu. Har kun lige meldt mig ind så jeg kunne komme på bObles lagersalg

Anmeld

2. marts 2011

Lolli

Loa skriver:

Hehe kan ikke svare endnu. Har kun lige meldt mig ind så jeg kunne komme på bObles lagersalg

Hihi... Ok.God fornøjelse med lagersalget.

Andre der har erfaring med klubben?

Anmeld

2. marts 2011

Lolli

Slet ingen der har noget at byde ind med??

Anmeld

2. marts 2011

slettet_7530

Jeg nægter at betale for den slags

Anmeld

2. marts 2011

LR85

jeg har desværre hørt dårligt om det, i forhold til a de lagersalg der er med, er der sjældent noget tøj i, ellers er det så lidt man spare a det ikke kan betale sig.

Men ja, har kun høre det fra en person

Anmeld

2. marts 2011

Lolli

Albertesmor skriver:

Jeg nægter at betale for den slags

Jeg plejer nemlig heller ikke at falde for sådan nogle "tricks", så ville lige høre.

Anmeld

2. marts 2011

Lolli

louiseandersen85 skriver:

jeg har desværre hørt dårligt om det, i forhold til a de lagersalg der er med, er der sjældent noget tøj i, ellers er det så lidt man spare a det ikke kan betale sig.

Men ja, har kun høre det fra en person

Ok.  Synes også der stod at der kun er 10 lagersalg med. Det er jo ikke meget.

Anmeld

2. marts 2011

132319

Børn i byen -ARGH! 

Jeg synes simpelthen det er SÅ langt ude at de tager patent på lagersalg som Småfolk, BObles osv. Samt sørger for at medlemmerne kan komme ind før alle andre!

Hvordan kan det være rigtigt at man skal BETALE for at komme til et lagersalg og købe varer af ældre kollektion?? Jeg synes virkelig det er frækt!!

Udover det, så skal man virkelig bruge mange penge på lagersalg for at det kan betale sig at give 400 kr om året!

Har absolut intet godt at sige om den side! 

Anmeld

2. marts 2011

Lolli

MHK skriver:

Børn i byen -ARGH! 

Jeg synes simpelthen det er SÅ langt ude at de tager patent på lagersalg som Småfolk, BObles osv. Samt sørger for at medlemmerne kan komme ind før alle andre!

Hvordan kan det være rigtigt at man skal BETALE for at komme til et lagersalg og købe varer af ældre kollektion?? Jeg synes virkelig det er frækt!!

Udover det, så skal man virkelig bruge mange penge på lagersalg for at det kan betale sig at give 400 kr om året!

Har absolut intet godt at sige om den side! 

Det kan du da egentlig have ret i. Man betaler jo heller ikke for at komme ind i en butik og købe! Har aldrig været til et lagersalg, så har egentlig ingen ide om hvor billige tingene er??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.