Tænder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

2babygirls

misslea skriver:

JAAAAAH er det ikke vildt!!!??? Hun har simpelthen bare SÅ travlt den lille fis... hehe!!

Hmm... det er godt nok svært... de er jo stadig ret små.... hihi

Har madeleine vist tegn på tænder???

Jeg havde SLET ikke mærket noget på Wilma... opdagede dem helt tilfældigt en dag, hvor hun lå i mine arme og skrald-grinte.... og VUPTI to bitte små bisser.... hihi

Hmm altså hun har haft lidt rød numse, men tror mere det er alt den aff. der kommer fordi hun spiser så meget grød og mos nu, og så har hun jo alt i munden...

Måske man lige skulle tage et kig derind i morgen når hun er oppe

Uhh ha, de der skrige "grin" er bare for HERLIGE, selvom de går rent ind hahahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

misslea

Tina&Martin skriver:

Hmm altså hun har haft lidt rød numse, men tror mere det er alt den aff. der kommer fordi hun spiser så meget grød og mos nu, og så har hun jo alt i munden...

Måske man lige skulle tage et kig derind i morgen når hun er oppe

Uhh ha, de der skrige "grin" er bare for HERLIGE, selvom de går rent ind hahahaha

Heheh... ja, lige pludselig er der sgu bisser i munden.... tænk hvor hurtigt, de bliver store!!!

JAAAAH... de der skønne grin, dem blir man AAAALDDRIG træt af!!!

Anmeld

3. marts 2011

CamillaSoefelt

Ved ikke om man kan få trøske på gummerne eller kun på tungen og i læbekanten? Men ellers kunne det jo også være det..?

Anmeld

3. marts 2011

2babygirls

misslea skriver:

Heheh... ja, lige pludselig er der sgu bisser i munden.... tænk hvor hurtigt, de bliver store!!!

JAAAAH... de der skønne grin, dem blir man AAAALDDRIG træt af!!!

Jaaa det er ikke længere "igår" vi fødte de små englebasser

Sikke de farer frem i livet !!!

Anmeld

8. marts 2011

Chr.Kristiansen

fif skriver:

Hej

Min pige får osse en stofble, at gumle lidt på! Elsker hun nemlig.. Men har tænkt på sådan en bidering, hvor skaffer jeg sådan en ?

Dem der køler har vi købt i babysam til 50 kr. stykket. Men da Josephine ikke er ældrer er de lidt for store til hendes lille mund... Men det går.. Ellers kan man nogle gange være heldig at finde dem i kvickly  ved børnelegetøjet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.