Tænder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

fif

lærkes_mor skriver:

Der er som de andre skriver mange tegn på tænder, men igen det behøver ikke nødvendigvis at betyde tænder...

Nor savler virkelig meget og har gjort det siden han var lille lille bitte... og INGEN TÆNDER ENDNU OG HAN BLIR 11 MDR PÅ MANDAG!

Men mener fra min første datter at jeg tydeligt kunne mærke på hendes gummer inden der kom en tand....

Kram

Ok, hvordan var hendes gummer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

misslea

fif skriver:

Hej

Min pige får osse en stofble, at gumle lidt på! Elsker hun nemlig.. Men har tænkt på sådan en bidering, hvor skaffer jeg sådan en ?

Blander mig lige.... heheh

Du kan købe bideringe rigtig mange steder....

bl.a. Føtex, Kvickly og Matas.....

Anmeld

2. marts 2011

fif

misslea skriver:

Blander mig lige.... heheh

Du kan købe bideringe rigtig mange steder....

bl.a. Føtex, Kvickly og Matas.....

Okay, tak og dem fryser man bare ned ?

Anmeld

2. marts 2011

XXSS

fif skriver:

Hej

Min pige får osse en stofble, at gumle lidt på! Elsker hun nemlig.. Men har tænkt på sådan en bidering, hvor skaffer jeg sådan en ?

Jeg tror faktisk både du kan få dem i babysam og måske føtex eller bilka...

Anmeld

2. marts 2011

Sara.

fif skriver:

Ok, hvordan var hendes gummer??

Mere hårde og bulet.... og hvide

Anmeld

3. marts 2011

fif

lærkes_mor skriver:

Mere hårde og bulet.... og hvide

Hmm.. sys hendes er hårde hele tiden hehe, må vel bare vente at se om der overhovedet sker noget...

Anmeld

3. marts 2011

misslea

fif skriver:

Okay, tak og dem fryser man bare ned ?

Ja - eller det kommer selvfølgelig an på, hvilken slags du køber! Nogle lægges også bare i køleskabet, og andre skal de bare bide i uden at komme på køl

Anmeld

3. marts 2011

fif

misslea skriver:

Ja - eller det kommer selvfølgelig an på, hvilken slags du køber! Nogle lægges også bare i køleskabet, og andre skal de bare bide i uden at komme på køl

Hehehe- okay jeg finder ud af det!! (:

Anmeld

3. marts 2011

2babygirls

misslea skriver:

God aften....

Tjaaa... man siger, at børnene ofte får rød numse, dårlig mave, feber, savler, putter alt i munden osv.. når de får tænder!

Wilma har puttet sine fingre i munden KONSTANT siden kun var 2½ måned, og har også savlet fuldstændig SINDSYGT meget! Jeg opdagede så lige igår (4½ måned gammel), at der er brudt 2 TÆNDER frem i undermunden, og jeg har INTET mærket på hende! Jøsses...

Så Wilma har ikke reageret, bortset fra at savle og putte ting i munden... meeeen det gør de nu alligevel, selvom der ikke er tænder på vej.. heheh!!

Neeej Lea, har lillefisen allerede to bisser..

Hvor vildt... kan du ikke stjæle et billede af dem

Anmeld

3. marts 2011

misslea

Tina&Martin skriver:

Neeej Lea, har lillefisen allerede to bisser..

Hvor vildt... kan du ikke stjæle et billede af dem

JAAAAAH er det ikke vildt!!!??? Hun har simpelthen bare SÅ travlt den lille fis... hehe!!

Hmm... det er godt nok svært... de er jo stadig ret små.... hihi

Har madeleine vist tegn på tænder???

Jeg havde SLET ikke mærket noget på Wilma... opdagede dem helt tilfældigt en dag, hvor hun lå i mine arme og skrald-grinte.... og VUPTI to bitte små bisser.... hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.