Silje mødte Daniel efter 1 uge som kærester og hun mødte ham som min ven og hvor min veninde og hendes søn også var her.
Daniel og jeg var ikke i tvivl om at vi gerne ville være sammen resten af livet og det er vi stadig ikke, så jeg synes hun skulle møde ham uden forpligtelser for at se hvordan de to svingede sammen, for hvis hun ikke kunne lide ham og det slet ikke fungerede med de to sammen, så ville jeg ikke et sekundt så meget som overveje at gå videre med forholdet. Silje kommer før alt andet i mit liv.
Da hun så sad på køkkenbordet og hjalp mig med at vaske op og han lige var smuttet i bad, der sagde at hun ud af det blå at hun rigtig godt kunne lide ham og spurgte om vi var kærester,for han måtte altså gerne være min kæreste og da han så kom ud af badet spurgte hun ham direkte om ikke han ville være min kæreste og der offentliggjorde vi det så for hende og hun blev så glad 
Synes det var en helt fantastisk måde det blev gjort på og jeg er så glad for at det var hende der valgte ham og at det ikke blev presset ned over hovedet på hende 
Anmeld