Har stemt andet.
Jeg er selv fra en skilsmisse-familie og vil lige forklare hvordan jeg har oplevet det at møde en forælders nye kæreste.
Mine forældre blev skilt da jeg var 1 år, så for mig har de altid været skilt, så har aldrig ønsket at de skulle "komme sammen igen" som mange skilsmisse børn håber.
Min mor blev skit anden gang da jeg var 8 år og en uge efter at hendes x flyttede så flyttede der en ny mand ind. og kan love dig for at mine søskende og jeg hadede ham.
Så gik de fra hinanden da jeg var 11 og 3 måneder senere fik min mor en ny kæreste som også flyttede ind rimelig hurtigt. men der havde vi mødt ham inden og vidste at han var der, så vi accepterede ham.
Så gik de fra hinanden og der kom en mere og mødte ham da de havde datet i et par uger og på dette tidspunkt er jeg 18 så synes at det var helt i orden, for kunne jo se min mor var glad.
Ved min far mødte vi de forskllige daamer når de havde kendt hinanden i nogle måneder. og det synes jeg var meget passende da vi kun var ved min far hver anden weekend, så havde været for hurtigt at det var efter et par uger.
Jeg vil så sige med det her at det kommer meget an på hvorlangt tid det er siden den sidste kæreste og børnenes alder 
Anmeld