Laura er blevet syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. oktober 2008

Plysbjørnen

Ja nu har min stakkels datter gået og hostes lidt i snart 14 dage, og hendes kære mor tænker bare at det da "bare" er en forkølelse... Men da det jo ligesom ikke rigtigt blev bedre med tiden, snarere tværtimod, ja så måtte jeg jo hellere lige finde doktormanden... Og gudhjælpemig om ikke det er bronkitis:'(. Så vi har fået en penecilin kur, så hun kan blive rask igen, og ja unormal som hun er så elsker hun sin penecilin:D. Har fået en liste fra DP'en over smitsomme sygdomme, og den står bronkitis ikke på, så må hun vel godt komme i DP(?). Eller hvad. Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2008

Anja

Sikke synd for hende.

Om hun må komme i dp ved jeg ikke, men hvis hun ellers er frisk og ikke smitter, så må hun vel gerne (?)

Det er da også bare super ærgeligt, at hun skal være syg lige her op til termin ..... øv øv

Anmeld

6. oktober 2008

Plysbjørnen

Hun virker umiddelbart ikke sløj, lige pt sidder hun i sin seng og leger selv om hun burde sove, hun har ikke sovet siden i morges... Hun er lidt pyldret en gang i mellem, men det er mest når tingene ikke vil som hun gerne vil have dem til... Men må jo bare snakke med DP'en i morgen og høre hvad hun siger...

Anmeld

6. oktober 2008

bette

hun må gerne komme i dp så vit jeg ved..
mikkel har vist nok også astmatisk bronkitis... og han må gerne... men han er dog heller ik på pencilin kur.. men får maske..

Anmeld

6. oktober 2008

Ny mor

Æv, noget l... - God bedring med hende!! Håber det flasker sig i dp, trods alt!
Birgitte

Anmeld

6. oktober 2008

Joan ( Smallie )

bette skriver:

mikkel har vist nok også astmatisk bronkitis... og han må gerne... men han er dog heller ik på pencilin kur.. men får maske..

Så vidt jeg ved er de 2 ting ikke det samme;)

Anmeld

6. oktober 2008

Plysbjørnen

Joan ( Smallie ) skriver:

bette skriver:

Så vidt jeg ved er de 2 ting ikke det samme;)

det er nemlig ikke helt det samme, men er ski lidt i tvivl... Om hun må eller ej...

Anmeld

6. oktober 2008

Lene76

hvis hun var i dp hos mig... så måtte hun gerne hvis hun er frisk nok til at deltage i leg osv men er hun mega pyldret og ik rigtig gider noget så ska hun blive hjemme..... men meget forkelligt fra dper til dper så snak med din. Jeg ved at nogle af mine kollegaer vil ik ta børn ind der får pencilin... men efter som jeg selv har en datter som har haft ab så ved jeg jo godt det ik smitter.... håber snart hun er helt ovenpå igen.

Håber osse snart at du føder så vi kan få nogle dejlig babybilleder og se....

Lene:)

Anmeld

6. oktober 2008

Loggidut

rigtig god bedring med hende...måske er det noget af det samme tif døjer med?

hmmm....kan sgu godt være doktoren skal tjekke hende:S

Anmeld

6. oktober 2008

bette

nå for søren.. hehe men hva ved jeg.. hihi.. ups..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.