Hmm ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

Nanastep

B&J skriver:

Man kan aldrig vide... de har jo helt klart deres egen meninger der inde og bestemmer når de vil ud de små røver

hehe ja det er jo lige det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Nanastep

Sallisørøver skriver:

hmmm jeg fik ikke noget forebyggende...  havde det over 30gange under min graviditet...  nå skidt pyt med det... håber da der er gang i noget.. men min krop snydte mig flere gange til sidst... men tro mig.. jeg var ikke i tvivl da det gik igang... mit gik så også ekstremt til.. det jo ikke for alle.. men prøv med en længere tur idag hvis bad og en lur ikek virker.. så en tur i raskt tempo og fortsæt trods der kommer en plukve der gør lidt nas.. for at se om det sætter skub i noget...

30gange puha ! underligt du ikke har fået noget forbyggene!! når men ja jeg må se tiden an, kan jo være det fortsætter, også må jeg ud og gå hehe

Anmeld

2. marts 2011

oerbaek

Nanastep skriver:

Ej hvor øv altså ! , ja vi må håbe det er kroppen der er ved at gøre sig klar.  

syntes godt nok det er hårdt faktisk hehe

Jeg håber sandelig også det er kroppen der er ved at gøre sig klar.... jeg er så træt af at gå og have det dårligt hele tiden, har lige som også de to store jeg skal tage mig af

Jeg er bare helt klar til at baby kommer ud til os nu...

Anmeld

2. marts 2011

Nanastep

Nalle skriver:

Dårlig mave/diarra kan være et meget godt tegn på du måske snart skal føde.

Sådan startede begge mine fødsler i hvertfald, med at jeg havde dårlig mave i en uges tid

uha det kan jeg lide at høre haha , men har ihvertfald plukveer! hehe . nu må vi se

Anmeld

2. marts 2011

Nanastep

oerbaek skriver:

Jeg håber sandelig også det er kroppen der er ved at gøre sig klar.... jeg er så træt af at gå og have det dårligt hele tiden, har lige som også de to store jeg skal tage mig af

Jeg er bare helt klar til at baby kommer ud til os nu...

ja det kan jeg godt forstå, og med to store så bliver det jo ikke nemmere hehe, men håber vi har heldet med os, for vi er også 100% klar hvis han altså kommer nu hehe

Anmeld

2. marts 2011

oerbaek

Nanastep skriver:

ja det kan jeg godt forstå, og med to store så bliver det jo ikke nemmere hehe, men håber vi har heldet med os, for vi er også 100% klar hvis han altså kommer nu hehe

jeg var ved JM i onsdags og der blev han skudt til at veje 3100 g så han er også klar  til at komme nu skal vi bare vente på at han beslutter sig for det

Anmeld

2. marts 2011

Nanastep

oerbaek skriver:

jeg var ved JM i onsdags og der blev han skudt til at veje 3100 g så han er også klar  til at komme nu skal vi bare vente på at han beslutter sig for det

ja lige præcis, min store dreng blev vuderet til 3100g for 9dage siden og hun sagde jeg godt kunne regne med han var større hehe så han er bestemt også klar

Anmeld

2. marts 2011

oerbaek

Nanastep skriver:

ja lige præcis, min store dreng blev vuderet til 3100g for 9dage siden og hun sagde jeg godt kunne regne med han var større hehe så han er bestemt også klar

Ja så kan de bare komme begge to

det glæder jeg mig i hvertfald til

Anmeld

2. marts 2011

Nanastep

oerbaek skriver:

Ja så kan de bare komme begge to

det glæder jeg mig i hvertfald til

uha også mig

men skriv lige hvis du har født på et tidspunkt hehe

Anmeld

2. marts 2011

oerbaek

Nanastep skriver:

uha også mig

men skriv lige hvis du har født på et tidspunkt hehe

skal jeg nok, det kan jo være vi mødes på holbæk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.