Hmm ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.305 visninger
21 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

Nanastep

- Ja har i ca 3dage nu haft små/store mens smerter -

-  diarre i flere dage, toilet besøg 2 til 3gange om dagen!

- har idag utrolig meget kvalme, syntes jeg har meget mere smerte i min mave idag, har plukveer! og syntes det tager til med mens smerter!

jeg er 37+5 - tror i det kan betyde noget ?.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Kamulla

puha tør ikke gætte... havde mange plukveer siden jeg var 17.uger henne.. og dårlig mave havde jeg i 14 dage.. heh... men det med det gør lidt mere ondt kan enten være du har blærebetændelse.. det kan sætte en masse plukveer igang samt du ville blive øm... ellers kunne det da være kroppen var ved at gøre sig klar... dog tror jeg bestemt ikke det er veer du har endnu.. måske noget optakt

Anmeld

2. marts 2011

B&J

lyder bare som stærke plukveer og din baby fylder godt der nede så kan tarmene godt blive mærkelige ....

Anmeld

2. marts 2011

Nanastep

Sallisørøver skriver:

puha tør ikke gætte... havde mange plukveer siden jeg var 17.uger henne.. og dårlig mave havde jeg i 14 dage.. heh... men det med det gør lidt mere ondt kan enten være du har blærebetændelse.. det kan sætte en masse plukveer igang samt du ville blive øm... ellers kunne det da være kroppen var ved at gøre sig klar... dog tror jeg bestemt ikke det er veer du har endnu.. måske noget optakt

det er bestemt ikke blærebetændelse, for det har jeg haft 11gange i min graviditet, :/ og jeg får piller for at forbygge det, så jeg ikke får det mere, for det kan skade mit underliv osv...  men tror også bare det er fordi kroppen gør sig klar! men puha

taak for dit svar

Anmeld

2. marts 2011

Nanastep

B&J skriver:

lyder bare som stærke plukveer og din baby fylder godt der nede så kan tarmene godt blive mærkelige ....

oki doki hehe

nu må vi se tiden an, kan være en lur hjælper hehe-.

Anmeld

2. marts 2011

oerbaek

Jeg syns jeg har det på præcis samme måde... ondt over hele kroppen og rigtig mange kraftige plukveer, men ja mon ikke bare kroppen er ved at gøre sig klar

Mine veer startede faktisk sidste lørdag og var regelmæssige i ca 5 timer med 5 min mellemrum, men de gik desværre i sig selv igen, øv hvor blev jeg sur  

Anmeld

2. marts 2011

B&J

Nanastep skriver:

oki doki hehe

nu må vi se tiden an, kan være en lur hjælper hehe-.

Man kan aldrig vide... de har jo helt klart deres egen meninger der inde og bestemmer når de vil ud de små røver

Anmeld

2. marts 2011

Nanastep

oerbaek skriver:

Jeg syns jeg har det på præcis samme måde... ondt over hele kroppen og rigtig mange kraftige plukveer, men ja mon ikke bare kroppen er ved at gøre sig klar

Mine veer startede faktisk sidste lørdag og var regelmæssige i ca 5 timer med 5 min mellemrum, men de gik desværre i sig selv igen, øv hvor blev jeg sur  

Ej hvor øv altså ! , ja vi må håbe det er kroppen der er ved at gøre sig klar.  

syntes godt nok det er hårdt faktisk hehe

Anmeld

2. marts 2011

Kamulla

Nanastep skriver:

det er bestemt ikke blærebetændelse, for det har jeg haft 11gange i min graviditet, :/ og jeg får piller for at forbygge det, så jeg ikke får det mere, for det kan skade mit underliv osv...  men tror også bare det er fordi kroppen gør sig klar! men puha

taak for dit svar

hmmm jeg fik ikke noget forebyggende...  havde det over 30gange under min graviditet...  nå skidt pyt med det... håber da der er gang i noget.. men min krop snydte mig flere gange til sidst... men tro mig.. jeg var ikke i tvivl da det gik igang... mit gik så også ekstremt til.. det jo ikke for alle.. men prøv med en længere tur idag hvis bad og en lur ikek virker.. så en tur i raskt tempo og fortsæt trods der kommer en plukve der gør lidt nas.. for at se om det sætter skub i noget...

Anmeld

2. marts 2011

Nalle

Dårlig mave/diarra kan være et meget godt tegn på du måske snart skal føde.

Sådan startede begge mine fødsler i hvertfald, med at jeg havde dårlig mave i en uges tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.