Kattekyllingen, 24+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

otlitrom

Mettemus skriver:

IH, hvor er den bare flot din mave - jeg savner helt min egen når jeg ser sådan nogle billeder

Men nu har du guldet i armene. Og det kan heller ikke være helt tosset? Jeg glæder mig ubeskriveligt, til det bliver min/vores tur!

Tak for de søde ord!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Mettemus

kitty skriver:

Men nu har du guldet i armene. Og det kan heller ikke være helt tosset? Jeg glæder mig ubeskriveligt, til det bliver min/vores tur!

Tak for de søde ord!

Det er SÅ dejligt og kan bestemt anbefales

Og det er jo din tur lige om lidt! Ih det går så hurtigt... Det varer ikke længe før vi får billeder af kattekyllingen uden for maven!

Anmeld

2. marts 2011

otlitrom

Mettemus skriver:

Det er SÅ dejligt og kan bestemt anbefales

Og det er jo din tur lige om lidt! Ih det går så hurtigt... Det varer ikke længe før vi får billeder af kattekyllingen uden for maven!

Ja, jeg glæder mig også til at se, hvad der gemmer sig derinde. Dreng eller pige? Mini-bjørn eller mini-mig? Eller helt sin egen? Det bliver SÅ spændende!!

Anmeld

2. marts 2011

Ida.

Wow søde, hvor er din mave SMUK...ihh bliver jo helt skruk altså....suuuk....

Anmeld

2. marts 2011

businesstigger

kitty skriver:

Det er ikke så godt, hvis det varer ved. For efter fødslen kan jeg jo ikke give baby skylden. jeg har spist SÅ meget idag, og jeg kunne sagtens spise mere.

Heldiigvis så hjælper det at man ammer

Anmeld

2. marts 2011

Jules

Den smukkeste hule den lille har sig

Anmeld

2. marts 2011

Mettemus

kitty skriver:

Ja, jeg glæder mig også til at se, hvad der gemmer sig derinde. Dreng eller pige? Mini-bjørn eller mini-mig? Eller helt sin egen? Det bliver SÅ spændende!!

Har du en fornemmelse af hvilket køn du gemmer på? Jeg var 100% sikker på en dreng, også før scanningen afslørede det. Kender flere der har haft en fornemmelse som viste sig at være rigtig

Anmeld

3. marts 2011

otlitrom

Mettemus skriver:

Har du en fornemmelse af hvilket køn du gemmer på? Jeg var 100% sikker på en dreng, også før scanningen afslørede det. Kender flere der har haft en fornemmelse som viste sig at være rigtig

Jeg var i starten 100% overbevist om at det er en pige, der gemmer sig derinde. Til MD skulle hun så scanne lårbensknoglen, og der synes jeg det lignede en dreng forneden.. Men efter at have googlet kønsscanningsbilleder er jeg nok igen mest tilbøjelig til at sige pige.

Mange mener min mave er drengemave, fordi den sidder lige foran.. Men jeg ved det ikke.

Bare vi får en sund og rask tot, så er kønnet underordnet.

Anmeld

4. marts 2011

Kruse90

årh en smuk mave søøde kitty

Anmeld

8. marts 2011

Bavianis

Ih, hvor er den bare dejlig den mave

Og hvor er den vokset! Der er sket meget det sidste stykke tid! Jeg lægger billeder ind i weekenden - her er der også sket en del.

Synes du ikke bare det er det bedste når "maven" sparker? Jeg synes det er SÅ hygeligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.