Kattekyllingen, 24+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

otlitrom

Tak, tøser!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

TbCp

FLOT!!!!

Men mangler du ikke et "trække-maven-ind"-billede

Anmeld

2. marts 2011

otlitrom

TbCp skriver:

FLOT!!!!

Men mangler du ikke et "trække-maven-ind"-billede

Øv, du opdagede det Jeg kan ikke tage det selv, det blev ikke godt. Bjørnen må gøre det i aften, for ja, det mangler!

Anmeld

2. marts 2011

ønskebørn74

kitty skriver:

Så er der igen gået en uge. Jeg synes pludseligt de går stærkt

Maven er der stadig, den er ikke sådan til at skjule Jeg gør nu heller ikke noget for det, for jeg er ret glad for den. Og det er far faktisk også ved at være

Vægten holder jeg mig fra - det er værre med chokoladen Jeg er sygeligt besat af søde sager!! Prøver ihærdigt at snyde mig selv med frugt og grønt, men det virker ikke rigtigt....

Der er MASSER af spark derindefra. Jeg møder sent i denne uge, men når fars vækkeur ringer kl 06 er der fest i maven. Og så kan jeg ikke falde i søvn igen.. Så jeg er tidligt oppe hver dag!

2. lægebesøg er på fredag, og det er jeg lidt spændt på. Men hun bider nok ikke, hende lægen

Kitty og krølfisen

Hold fast hvor er den bare smuk din mave og hold fast det går stærkt nu...

Knus Lene

Anmeld

2. marts 2011

ooo

MEGET fin mave.

Det er så tydeligt du er gravid, modsat mig, der bare ser tyk ud.

Anmeld

2. marts 2011

businesstigger

Sikke en dejlig mave!

Kender godt det med chokoladen. Synes ikk rigtig jeg er sluppet af med det endnu

Anmeld

2. marts 2011

otlitrom

Metchen skriver:

MEGET fin mave.

Det er så tydeligt du er gravid, modsat mig, der bare ser tyk ud.

Vi buler ikke allesammen ens, men jeg er sikker på din mave er rigtig fin! Jeg synes ikke du så tyk ud, da vi sås, og jeg ved godt hvilken vej din vægt er gået Den er smuk! Det synes manden din sikkert også

Anmeld

2. marts 2011

otlitrom

businesstigger skriver:

Sikke en dejlig mave!

Kender godt det med chokoladen. Synes ikk rigtig jeg er sluppet af med det endnu

Det er ikke så godt, hvis det varer ved. For efter fødslen kan jeg jo ikke give baby skylden. jeg har spist SÅ meget idag, og jeg kunne sagtens spise mere.

Anmeld

2. marts 2011

NinaNymannMadsen

årh sikke da abre en super flot mave du har dig der. og den sidder bare rigtig rigtig flot.

Anmeld

2. marts 2011

Mettemus

IH, hvor er den bare flot din mave - jeg savner helt min egen når jeg ser sådan nogle billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.