Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anne85 skriver: Tror den kan sendes for 18 kr - men vi kan sige 40 kr incl?
Tror den kan sendes for 18 kr - men vi kan sige 40 kr incl?
Det kan vi godt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
benjamins'mor skriver: Det kan vi godt.
Fint... send mig en PB med din adresse
Anne85 skriver: 280 kr INCL porto så er det dit Vil lige for en god ordens skyld sige, at der inde i Hummel jakken er skrevet min søns navn - men det er skrevet med kuglepind - er meget utydeligt og ses selvfølgelig ikke når man har tøjet på - det kan garanteret vaskes væk hvis man vaskede ved lidt højere grader end jeg gør
280 kr INCL porto så er det dit Vil lige for en god ordens skyld sige, at der inde i Hummel jakken er skrevet min søns navn - men det er skrevet med kuglepind - er meget utydeligt og ses selvfølgelig ikke når man har tøjet på - det kan garanteret vaskes væk hvis man vaskede ved lidt højere grader end jeg gør
SOLGT
mor_sabina skriver: Er Hummel sættet solgt ellers er jeg meget interesseret?
Er Hummel sættet solgt ellers er jeg meget interesseret?
Så er bukserne og trøjen desværre solgt... men blusen er tilbage hvis det har interesse?
Anne85 skriver: SOLGT
Jeg skal også lige have dine konto oplysninger.
Anne85 skriver: Så er bukserne og trøjen desværre solgt... men blusen er tilbage hvis det har interesse?
benjamins'mor skriver: Jeg skal også lige have dine konto oplysninger.
Rsa skriver: 80 kr + porto for den stribede dragt fra småfolk?
80 kr + porto for den stribede dragt fra småfolk?
mor_sabina skriver: Ellers tak det var faktisk mest bukserne der havde interesse
Ellers tak det var faktisk mest bukserne der havde interesse
Helt ok... kan jeg også godt forstå, de er så lækre de bukser - dem har vi haft i nærmest samtlige størrelser han har været igennem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128