Er lige blevet ringet op af kommunen at Elias gæstedp er sygmeldt på ubestemt tid. Han skulle have været der i denne uge - har aldrig været der før, men jeg havde tænkt, at han skulle der hen nogle timer hver dag for at lære det at kende, hvis nu jeg går i fødsel og han bliver nødt til at være der hele dagen.
Hvad pokker gør vi nu ??
Den eneste vi kender, som går hjemme er min mands kammerats kone, der har meldt ud, at hun ikke gider passe andres børn ! Jeg har EN gang i en nødsitutation i forbindelse med denne graviditet spurgt hende ad, om hun gad tage Elias et par timer. Først sagde hun ja, og så aflyste hun per sms uden begrundelse og jeg endte med at have Elias med på sygehuset og sidde i et venteværelse i over 2 timer .... Har det ikke godt med at spørge hende igen, for vi kan jo som sådan ikke regne med hende, når det kommer til stykket.
Det er jo min mands eks, der skal passe Elias, når det er, men hun skal jo kunne passe sit job !
Aner simpelthen ikke hvad vi gør ! Den utålmodighed jeg har haft efter at få den fødsel overstået er lig nul nu. Nu MÅ jeg bare ikke gå i fødsel før tidligst fredag eftermiddag .... :'(
Er lidt ked af det - og der kom også en frustrations tåre - og jeg tuder ellers aldrig ....
Anmeld