Sædceller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

sweet

metski83 skriver:

Ja det skulle man da tro passer. For normalvis har vi i gennemsnit sex en gang i ugen, nogle gange kan der gå længere. Han siger også at han ikke onanerer ret meget, så måske det kan være derfor der ikke kommer så meget sæd ud. Men heldigvis skal der jo ikke meget sæd til en graviditet

Men det er nu rart lige at høre det fra andre, for inde i mit hoved kan jeg bare bilde mig selv alt muligt ind.

har hørt at hvis mænd spiser meget æg så skulle sæden blive stærker... så smør nogle godt æggemadder i madpakken og så sexe den hver anden dag så den kan nå at lave en ny portion haletudser... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

metski83

sweet skriver:

har hørt at hvis mænd spiser meget æg så skulle sæden blive stærker... så smør nogle godt æggemadder i madpakken og så sexe den hver anden dag så den kan nå at lave en ny portion haletudser... 

Ja tror da vist lige jeg skal lave nogle æggemadder til ham, tak for tippet

Anmeld

1. marts 2011

sweet

metski83 skriver:

Ja tror da vist lige jeg skal lave nogle æggemadder til ham, tak for tippet

hehe ja det skader da ikke at prøve

Anmeld

1. marts 2011

Dorthe1986

metski83 skriver:

Der kommer lige en kopi tekst her. Det er nemlig grunden til at jeg stillede spørgsmålet

Vi har også haft sex i dag, på dagen. Men hos min kæreste, kommer der ikke "noget" ud hver gang. Så tænker, hvis der så ikke er kommet noget i dag, men der er den anden dag, eller på torsdag ( Vi kører på hver 2 dag lige nu ) så skulle chancen stadig være der ???

ja det vil jeg mene

Anmeld

1. marts 2011

tinasmor

Nogle lægebøger siger 5 dage. men jeg tror personligt selv at dagen før måske skulle have en chance men to dage ville jeg ikke (igen personligt, uden at have lægelig erfarring) regne med havde så meget chance. Men selvfølgelig hvis det er super sæd, kan man jo aldrig vide.

Anmeld

1. marts 2011

tinasmor

metski83 skriver:

Nej tror jeg heller. Vi har også haft sex i dag, på dagen. Men hos min kæreste, kommer der ikke "noget" ud hver gang. Så tænker, hvis der så ikke er kommet noget i dag, men der er den anden dag, eller på torsdag ( Vi kører på hver 2 dag lige nu ) så skulle chancen stadig være der ???

Nu ved jeg selvfølgelig ikke om han er testet til at have lav sædkvalitet (det med at der ikke kommer noget ud hver gang) hvis han har lav sædkvalitet, så sagde min fertilitetslæge,at det var bedst at det kun var hveranden dag at man var sammen. Men helt op til æl kunne man godt have det sådan så det var dagen før æl, så på selve dagen og så dagen efter (ikke fordi der er en chance der, men mere hvis man har timet forkert)

Anmeld

1. marts 2011

Kruse90

Det kommer jo meget an på svømmerne

Anmeld

2. marts 2011

Annette A

Hver 2 dag burde være nok for at dække sig ind. Sådan gjorde jeg og min kæreste også og det virkede da. Problemet med der ikke kommer såmeget sæd er jo fordi produktionen lige skal igang og har kun læst et sted, at det er når en mand producerer meget dårlige sædceller, at det kan betale sig at man har sex hver dag. Under andre omstændigheder er hver 2 dag vist bedst i forhold til sædcellernes kvalitet.

Du kan evt også bruge ægløsningstest for så ved du da hvornår du og han har størst chance for at få gevinst. Om ikke andet får du en rimelig ide om hvornår din ægløsning ligger, hvis du skulle være i tvivl om det. 

Må man spørge hvornår I er begyndt på projektet og i øvrigt al mulig held med at det snart lykkes? 

Anmeld

2. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

de kan overleve 3-4 dage : )

Anmeld

2. marts 2011

metski83

cortsen skriver:

Hver 2 dag burde være nok for at dække sig ind. Sådan gjorde jeg og min kæreste også og det virkede da. Problemet med der ikke kommer såmeget sæd er jo fordi produktionen lige skal igang og har kun læst et sted, at det er når en mand producerer meget dårlige sædceller, at det kan betale sig at man har sex hver dag. Under andre omstændigheder er hver 2 dag vist bedst i forhold til sædcellernes kvalitet.

Du kan evt også bruge ægløsningstest for så ved du da hvornår du og han har størst chance for at få gevinst. Om ikke andet får du en rimelig ide om hvornår din ægløsning ligger, hvis du skulle være i tvivl om det. 

Må man spørge hvornår I er begyndt på projektet og i øvrigt al mulig held med at det snart lykkes? 

Tak for det. Det er først 2 måned vi prøver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.