Hun skriger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

merichs

6800 skriver:

den periode har Madicken også haft, det varede en lille uge

Så er der håb forude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

MarleneH

merichs skriver:

Så er der håb forude

årh det lyder som her hjemme ..Lykke har gjort det i en måneds tid nu ( høreværn modtages gerne !!&nbsp 

Knus Marlene

Anmeld

5. marts 2011

merichs

MarleneH skriver:

årh det lyder som her hjemme ..Lykke har gjort det i en måneds tid nu ( høreværn modtages gerne !!&nbsp 

Knus Marlene

Hehe herhjemme havde kæresten været så betænksom at lade nogle af hans ørepropper ligge hjemme, meeeeen synes nu det var lige drastisk nok

Anmeld

5. marts 2011

Senia

Hehe...Kian er også i gang - af anden omgang hehe...

For nu kan han sige andre lyde og gør leger med lydene, så tonelejet kører op og ned...

Men gal, det er ikke sjovt når man har hovedpine eller migræne..

Hvor længe de gør det tror jeg afhænger af hvad de har fokus på i deres udvikling. Kian går mere op i tale/lytte end i f.eks. kroppen.

Anmeld

5. marts 2011

merichs

Lille-Nivs.Mor skriver:

Hehe...Kian er også i gang - af anden omgang hehe...

For nu kan han sige andre lyde og gør leger med lydene, så tonelejet kører op og ned...

Men gal, det er ikke sjovt når man har hovedpine eller migræne..

Hvor længe de gør det tror jeg afhænger af hvad de har fokus på i deres udvikling. Kian går mere op i tale/lytte end i f.eks. kroppen.

Åha jeg er igang med en omgang influenza (=konstant hovedpine) så de høje toner falder ikke i særlig god jord.  Hurra for Pamol

Anmeld

5. marts 2011

Senia

merichs skriver:

Åha jeg er igang med en omgang influenza (=konstant hovedpine) så de høje toner falder ikke i særlig god jord.  Hurra for Pamol

Øv øv.. Ja, så er det da godt der er noget der hedder Pamol.. puha..

Men det er nu ufatteligt så glade de små er for at skrige. Sidst vi var i mødregruppe, blev alle helt stille da Kian skreg, fordi han skriger så højt nu.. Griner..

Anmeld

5. marts 2011

merichs

Lille-Nivs.Mor skriver:

Øv øv.. Ja, så er det da godt der er noget der hedder Pamol.. puha..

Men det er nu ufatteligt så glade de små er for at skrige. Sidst vi var i mødregruppe, blev alle helt stille da Kian skreg, fordi han skriger så højt nu.. Griner..

Haha ja de skal nok gøre sig bemærket

Anmeld

5. marts 2011

Senia

Haha ja de skal nok gøre sig bemærket

Griner.. Dét må man sige De er nu skønne de små lømler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.