Hun skriger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.283 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

merichs

Chanel er 4½ mdr nu og har fundet de høje toner frem. Når hun ligger og leger skriger hun med ekstremt høje toner. Det er ikke fordi hun er ked af det, men hold nu fast hvor er det højt.

Åh går det mon snart over?

Vh Marlene (som frygter at trommehinderne snart springer)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Marie1

Uha, føler med dig.. kender det nemlig udmærket idet min datter gør det samme. Man kan godt blive lidt træt i ørene og i hovedet når det nærmest står på i flere timer.

Meeen, mon ikke det stopper en dag når de små opdager noget nyt de kan.

Anmeld

1. marts 2011

2babygirls

merichs skriver:

Chanel er 4½ mdr nu og har fundet de høje toner frem. Når hun ligger og leger skriger hun med ekstremt høje toner. Det er ikke fordi hun er ked af det, men hold nu fast hvor er det højt.

Åh går det mon snart over?

Vh Marlene (som frygter at trommehinderne snart springer)

HAHAHAHHA

Madeleine bliver 5 mdr her d. 10, og hun har også lydt som en vild papegøje de sidste par uger.

Kan ikke lade hver med at grine når hun kommer med de tøseskrig

Anmeld

1. marts 2011

Zeus

Haha, Cajsa er lige omvendt, og kommer pludselig med nogen meget dybe pludrelyde.. Både til os, og til smiley'erne de på køleskabet

Anmeld

1. marts 2011

LR85

ejj min dreng skreg også da han var omkring 4 måneder, tror bare det er en del a deres udvikling. Så stopper det igen når de finder ud a de kan sidde/kravle eller andet..

Anmeld

2. marts 2011

merichs

Marie1 skriver:

Uha, føler med dig.. kender det nemlig udmærket idet min datter gør det samme. Man kan godt blive lidt træt i ørene og i hovedet når det nærmest står på i flere timer.

Meeen, mon ikke det stopper en dag når de små opdager noget nyt de kan.

Man kan da håbe at hun snart finder noget andet hun kan finde ud af

Anmeld

2. marts 2011

merichs

Tina&Martin skriver:

HAHAHAHHA

Madeleine bliver 5 mdr her d. 10, og hun har også lydt som en vild papegøje de sidste par uger.

Kan ikke lade hver med at grine når hun kommer med de tøseskrig

Hehehe ja det er næsten som om man har en fugl der "synger"

Anmeld

2. marts 2011

merichs

Zeus skriver:

Haha, Cajsa er lige omvendt, og kommer pludselig med nogen meget dybe pludrelyde.. Både til os, og til smiley'erne de på køleskabet

Åh ville være glad hvis det var dybe lyde i stedet  Sikke sødt at smily'erne lige får en tur også

Anmeld

2. marts 2011

merichs

louiseandersen85 skriver:

ejj min dreng skreg også da han var omkring 4 måneder, tror bare det er en del a deres udvikling. Så stopper det igen når de finder ud a de kan sidde/kravle eller andet..

Tænker også det er en del af udviklingen, så glæder mig til hun kan noget nyt

Anmeld

2. marts 2011

6800

den periode har Madicken også haft, det varede en lille uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.