Jeg savner jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. oktober 2008

birgittemarie

Tusind tusind tak for sidst Joan, Loggi, Susan, Nadia, Marie, Tina, Tynen, Hyner, Lisbeth, Astrid, Mette, Lene, Rikke, Line, Bette, AG, Kalaha, Tut og Helle (L) Tusind tak for de fine bøger også, alle sammen. Det var fileme sødt af jer at anstrenge jer sådan for at finde ud af, hvad jeg ønskede mig... Og meget synd for jer, Astrid og Bacon, at jeg var for tung i opfattelsen til at svare på jeres snedige indlæg. (L) Og tusind tak for oprydning i morges også!! Det var bare den bedste fest og jeg ville ønske, den havde varet meget længere, så jeg havde nået at tale med jer alle sammen. Det er som jeg ser det eneste ulempe, der er ved sådan et fest; At jeg fiser rundt for at prøve at snakke med så mange som muligt, så jeg i virkeligheden slet ikke når at tale med nogen :$ Øv. Til næste fest sætter jeg mig ned og snakker med dem, der sætter sig ved siden af mig - og bliver siddende - og sådan vil jeg arbejde mig igennem jer alle sammen til fremtidige fester. :) Jeg er simpelthen så glad for, at I alle sammen kom og fordi det lykkedes os at være her, selvom det kneb med pladsen og at I fandt jer I kulde og blæst og at sove i lag i stuen. I er sgu nogle sublime veninder, som jeg kan blive helt tudevorn over at have været så heldig at møde (L) Glemte sager, som jeg har fundet ind til videre: En Essex hat (AG's tror jeg?) En Thor Thinsulate hue 4 skriveplader fra Harald Nyborg (Nadias?) Et Canon batteri plus oplader 8( Nu vil jeg lægge billeder ind - nogle er desværre blevet slørede, fordi jeg glemte at indstille kameraet til dagslys :$ - og vente på godkendelse. Koden er den nye festsport, der slutter med a og starter med k... Knus fra Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2008

Grynt

god morgen søde BM og 1000 tak for en dejlig fest (L) Ja jeg må desværre række hånden op til opladeren :$ Mega fjols jeg er og efterlade sådan en tingest :$ Manden min var nu hellere ikke synderlig imponeret over mig :'( Nåm men så må jeg jo bare finde ud af og komme og hente den :) Men 1000 tak BM for en dejlig weekend (L)

Anmeld

6. oktober 2008

Loggidut

ha ha har vildt travlt lige nu, da dytten skal på værksted...men jeg tillader mig lige at citere dig...hæ hæ

men selv tak....og dejligt i gad have os på besøg

Anmeld

6. oktober 2008

mor til en del

Kæreste BM, jeg savner også dig og alle de andre(L)

Det er det fedeste jeg længe har været med til.

Tusinde tak til dig, for at du lagde hus til, og alt dit forarbejde....

Det var bare så hyggeligt/sjovt det hele.

Lisbeth.

Anmeld

6. oktober 2008

birgittemarie

[citat][f][småt]Grynt/Tina skriver:[/småt][/f] god morgen søde BM og 1000 tak for en dejlig fest (L) Ja jeg må desværre række hånden op til opladeren :$ Mega fjols jeg er og efterlade sådan en tingest :$ Manden min var nu hellere ikke synderlig imponeret over mig :'( Nåm men så må jeg jo bare finde ud af og komme og hente den :) Men 1000 tak BM for en dejlig weekend (L)[/citat] Hi hi, kan godt forestille mig, at det var upopulært at glemme sådan en ;) Jeg kan godt sende den til dig, men det var nu da også hyggeligt, om dig og Freja slog en smut forbi (L) Ellers skal vi snart til Beder og besøge min veninde og så kan jeg også tage den med til dig? Jeg ved bare endnu ikke hvornår det bliver. Knus fra Birgitte

Anmeld

6. oktober 2008

Grynt

hej skønn BM. Der er ingen grund til at sende den..det er simpelthen for dyrt og besværligt. Syntes da bare jeg kan få den NÅR vi ses og ikke HVIS ;) Det må vi lige finde ud af, ik :)

(H)

Anmeld

6. oktober 2008

Nadi

Selv tak søde BM :) Jeg hyggede mig gevaldigt og ville også ønske at det kunne have fortsat i en uendelighed ;)

Og jo HN-pladerne er mine + 4 HN kuglepenne, ved ikke lige hvornår eller om de bliver hentet. Ellers må vi bare snart holde et træf mere. Jeg vil gerne snart med til en babytræf, hvis de kan arrangeres indefor overkommelig tid og hvis folk er med på den??

Og forresten tusind tak for fødselsdags sangen (L)

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.