Loggi, hvordan går det med Tiffeliffen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

262 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. oktober 2008

birgittemarie

Lyder hun stadig som en granvoksen havnearbejder, når hun hoster? Var du ved lægen?

Knus fra Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2008

Loggidut

Ja det er bare ikke godt, jeg tror nu nok hun har haft feber her i weekenden, men der har så ikke været noget siden jeg kom hjem, men for pokker hvor hun hoster, det lyder helt voldsomt, mín svigermor var her og passe hende mens jeg kørte ud med bilen...og hun mener det kan være noget kighoste...men jeg er ikke helt med på hvordan det skal lyde, og dog, så ved jeg det er noget med en søløve! lol

så Tif holder pænt fri i dag, og ligner noget der er løgn, for jeg vil ikke lige stoppe hende i bad, når hun hoster så voldsomt, der trækker alligevel en del ved gulvet på badeværelset...så hun får lov at være den ulækre, snottet og hostende Tif i dag!

Anmeld

6. oktober 2008

Lene76

det ku jo osse være lungbetændelse.... så måske en go ide og få en læge til at lytte på hende.;)

Go bedring med bettetifpigen.

Knus fra Lene

Anmeld

6. oktober 2008

Loggidut

ja den tanke har jeg også selv haft, men så burde der vel i grunden være feber?

Anmeld

6. oktober 2008

birgittemarie

Øv, stakkels lille Tif :(

Her i huset springer vi gladeligt 4-5 dage over mellem bad, om end vi har besluttet, hun skal i bad hver 2. dag 8D:$ Men problemet er selvfølgelig et andet, når man har sådan en lille pynteprinsesse som Tiffen. Hun bliver nok godt arrig, når hun ikke kan få sit bad(L)

God bedring til den lille skat!

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.