Maven efter fødsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Steph_Laurits

Pernille08 skriver:

det kan godt være . 

Der hvor jeg købte dem , der hed de noget med graviditets halløj , 

Men det kunne sagtens være de sammen .

Men de har hjulpet ufattelig meget på mig . - og jeg har ikk gjort noget som sådan . jeg har da gået med barnevogn ja , men ikk såå meget da jeg har haft en meget ked dreng den første måned efter fødslen , og det hjalp bestemt ikk at gå med barnevogn  

Nååh okay, tror ikke jeg har hørt om dem

Kan du ikke prøve at smide billed ind?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

mortilnoahogmelina

StephanieJ skriver:

Nååh okay, tror ikke jeg har hørt om dem

Kan du ikke prøve at smide billed ind?

Jo jeg skal prøve , men bliver først efter weekenden står og skal ud af døren nemlig

Anmeld

4. marts 2011

Steph_Laurits

Pernille08 skriver:

Jo jeg skal prøve , men bliver først efter weekenden står og skal ud af døren nemlig

Det er heeeelt iorden

Anmeld

4. marts 2011

Cris

Det hjelper at du selv strammer maven hver gang du husker og så længe du også husker og kan  Når man går ture, når man står og pusler, når man står og smørrer lidt mad, når man står og tager tøj på, i bad, når man sidder og glor TV... Sug din mave ind og stram den! Det er det mest effektiv og billig i starten. Du ville hurtigt mærke forskel, hvis du er konsekvent!   (alle sportsfolk, yoga osv osv ville aldrig gå ud at træne med en slap mave, det er noget man lærer hurtigt, man skal suge den ind og stramme, det fungerer bedre, alle der løber rigtigt løber mens de strammer deres mave ind)

Anmeld

8. marts 2011

smlmea

Der er kun en vej til stram og flad mave,og det er cardio træning og endnu mere cardio træning,kombineret med sit ups med vægtmodstand.

Og som en anden sagde,så spænd i maven hver gang du bukker dig - rejser dig - sætter dig osv.

Strækmærker forsvinder aldrig,men bliver lysere med tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.