Maven efter fødsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.203 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

Benjamins'mor

Hejsa alle i piger som har født.

Har i nogle gode råd til hvordan man kan stramme maven op igen? Og bliver strækmærkerne mere utydelige når maven er strammet op?

I må hellere end gerne komme med så mange råd som muligt. Tager imod dem med en varm hånd.

Hilsen Christina.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Aves.

Svømning hjælp meget her...men altså, jo tyndere jeg blev jo mere løs blev huden jo selvfølgelig...mærkerne bliver mindre tydelige med tiden..men forsvinder det gør de desværre ikke.

Ellers ville et motionscenter og en instruktør nok være en god idé...

Anmeld

1. marts 2011

Baby2010/2013

benjamins'mor skriver:

Hejsa alle i piger som har født.

Har i nogle gode råd til hvordan man kan stramme maven op igen? Og bliver strækmærkerne mere utydelige når maven er strammet op?

I må hellere end gerne komme med så mange råd som muligt. Tager imod dem med en varm hånd.

Hilsen Christina.

En masse maverulninger min tøs, det er vist det mest effektive

Held og lykke

Anmeld

1. marts 2011

Kamulla

jeg gik på hold i fitness.dk... der er noget der hedder mor/barn hold hvor du har barnet med, og instruktøren sætter særligt fokus på vores efter fødsels skavanker... desuden trænede jeg bodypump og stram op.. først da han blev ældre da han ikke rigtig kan komme med der.. for højt musik og sådan

Anmeld

1. marts 2011

mortilnoahogmelina

Jeg havde købt sådan nogen trusser der strammer om det hele , TOTAL USEXET !!! - men for helvede hvor har de hjulpet her , jeg har ingen slap mave mere , og min søn er 2 måneder . 

Udover det laver jeg 35 maverulninger om dagen , ik noget vildt , men til at overkomme  

Trusserne kan man købe i undertøjs butikker koster 150 kr , og de ved hvad det er når du beskriver dem . Ved nemlig ikk hvad de hedder . Held og lykke med det . 

Knus

Anmeld

3. marts 2011

Steph_Laurits

Pernille08 skriver:

Jeg havde købt sådan nogen trusser der strammer om det hele , TOTAL USEXET !!! - men for helvede hvor har de hjulpet her , jeg har ingen slap mave mere , og min søn er 2 måneder . 

Udover det laver jeg 35 maverulninger om dagen , ik noget vildt , men til at overkomme  

Trusserne kan man købe i undertøjs butikker koster 150 kr , og de ved hvad det er når du beskriver dem . Ved nemlig ikk hvad de hedder . Held og lykke med det . 

Knus

Er det ikke "Bare" almindelige slanketrusser? Til f.eks. at have på under kjoler osv. så man ikke lige kan se håndtag og bildæk?

Anmeld

3. marts 2011

regalprime

Pernille08 skriver:

Knus

Maverulninger???? Er ikk med på hva i mener der Ved mavebøjninger, men ikk lige dette. Ruller fra side til side eller??

Anmeld

3. marts 2011

Isabels-mor

tage lidt sol mod strækmærkerne hjælper lidt.. Ellers er der en olie i matas der skulle hjælpe med at stramme op og gøre strækmærkerne mindre synlige. Den har hjulpet mig med a gøre mærkerne mere ensfarvet med resten a kroppen..

Anmeld

3. marts 2011

mortilnoahogmelina

regalprime skriver:

Maverulninger???? Er ikk med på hva i mener der Ved mavebøjninger, men ikk lige dette. Ruller fra side til side eller??

Nej , lig dig på ryggen så rejser du dig op mod dine ben . det er en maverulning  

Anmeld

3. marts 2011

mortilnoahogmelina

StephanieJ skriver:

Er det ikke "Bare" almindelige slanketrusser? Til f.eks. at have på under kjoler osv. så man ikke lige kan se håndtag og bildæk?

det kan godt være . 

Der hvor jeg købte dem , der hed de noget med graviditets halløj , 

Men det kunne sagtens være de sammen .

Men de har hjulpet ufattelig meget på mig . - og jeg har ikk gjort noget som sådan . jeg har da gået med barnevogn ja , men ikk såå meget da jeg har haft en meget ked dreng den første måned efter fødslen , og det hjalp bestemt ikk at gå med barnevogn  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.