Tak for en feed weekend og så er der billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

859 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. oktober 2008

Susan1978

når Henrik eller konen har valideret. 75 stk.

så kan i bare gi den gas og ja det er med kode.. "Marco2´s kode" dog kun med doppelt z.

jeg kom hjem til en meget træt familie. Ea har haft en super overnatning hos hendes onkel og tante og Emil har ikke været helt så teorist i nat som sidste., men han er langt fra frisk.

Jeg overvejer meget en hjemmearbejdsdag i morgen, for jeg ved bare at lige så snart vi har afleveret ham i Dp, så ringer hun at han er sløj.. så det skal jeg lige sove på.. ;)

Jeg sidder vist også bare op og sover lige nu, så må vist hellere komme i seng..

takker endnu engang for verdens bedste Netmødregruppe og sikken vi kan feste og hygge..

Susan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2008

birgittemarie

Hej Susan og tusind tak for sidst(L) Lyder som en meget fornuftig ting med en hjemmearbejdsdag i morgen.
Nu vil jeg også til at lægge billeder ind og glæder mig til at se dine (H)
Sov godt, verdens bedste Susan (L)

Anmeld

6. oktober 2008

Susan1978

Så er de valideret. bare kom igang tøser.. husk at se dem bagfra.. for at få dem kronologisk ;)

Anmeld

6. oktober 2008

bette

Susan1978 skriver:

Så er de valideret. bare kom igang tøser.. husk at se dem bagfra.. for at få dem kronologisk ;)

æhmm er nok lidt lost med den kode der.. hjælp lidt:$

Anmeld

6. oktober 2008

bette

uhh loggi var sød at komme til undsætning..

hehe hvor ser vi da bare gode ud;)

Anmeld

6. oktober 2008

Ny mor

Må vi oz se !?? Kode?
Misundelig hilsen
Birgitte

Anmeld

6. oktober 2008

birgittemarie

[citat][f][småt]Ny mor skriver:[/småt][/f] Må vi oz se !?? Kode? Misundelig hilsen Birgitte[/citat] Du kender koden, Birgitte. Det er AG's mantra med dobbelt z ;)

Anmeld

6. oktober 2008

Ny mor

[citat][f][småt]birgittemarie skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Ny mor skriver:[/småt][/f] Må vi oz se !?? Kode? Misundelig hilsen Birgitte[/citat] Du kender koden, Birgitte. Det er AG's mantra med dobbelt z ;)[/citat] Hahr, hahr, hahr :)) ja, klart......

Anmeld

6. oktober 2008

birgittemarie

[citat][f][småt]Ny mor skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]birgittemarie skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Ny mor skriver:[/småt][/f] Må vi oz se !?? Kode? Misundelig hilsen Birgitte[/citat] Du kender koden, Birgitte. Det er AG's mantra med dobbelt z ;)[/citat] Hahr, hahr, hahr :)) ja, klart......[/citat] Jeg savnede dig i lørdags (L) Havde I en god weekendtur?

Anmeld

6. oktober 2008

Ny mor

Ja, ok tur og dejligt at være væk fra alle gør-det-selv projekterne herhjemme 8D Men næste gang er jeg med til fest, no matter what! ;) ;) ;)
kh Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.