Kan man aflevere pigebørnene...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

242 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. oktober 2008

linemus

På onsdag skal Nanna og Signe vaccineres (15 mdr.). Det er om formiddagen og vi er nok færdige 10.30, så vi kan være hos dp kl.11 i tid til frokost. Men kan man det? Er det fair over for dem, bare at sætte dem af hos dp efter de er blevet stukket af den onde læge? Og hvad med følgevirkninger? Er der nogen, der ved, hvad det egentlig er for en vac. og hvad der sker (kan ske) efterfølgende? Nogen småbørn, der allerede har fået den? Knus Line - der er ret hængt op med projektet i den kommende uge, og derfor logger jeg også af nu og kommer først på igen sidst på ugen - det bli'r urimeligt hårdt ja, men nu må jeg ligesom gøre mig fortjent til at komme med til fest næste gang også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2008

ivfmarie

hejsa

Åhhh jeg ved sgi ikke hvor påvirkede de bliver af vaccinen - men det er dog oftest først efter 6 timer - syns jeg at have hørt?
Jeg ville nok gøre det samme - med prøv da lige at høre efter hva dp siger.
Nu skal du jo huske på at bare fordi du er hjemme er det ikke ensbetydende med at du sagtens lige kan tage dig tid til at passe ungerne selv - som du selv siger skal du gøre dig fortjent til næste fest, så der skal knokles!!

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.