Så er der bestilt tid til lægen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

Chalala85

Kruse90 skriver:

Jeg krydser alt for at alt ender godt

Takker.. det betyder meget for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Kruse90

Chalala85 skriver:

Takker.. det betyder meget for mig

Anmeld

1. marts 2011

Loa

Hvad er grunden til han skal testes igen? Kan der da være ændringer i det? 

Håber virkelig de har et eller andet positivt at sige til jer, som kan være med til at give jer drømme bebsen 

Anmeld

1. marts 2011

Chalala85

Loa skriver:

Hvad er grunden til han skal testes igen? Kan der da være ændringer i det? 

Håber virkelig de har et eller andet positivt at sige til jer, som kan være med til at give jer drømme bebsen 

fordi det er 4 år siden og han har været ryger.. han er så stoppet nu for at forbedre kvaiteten og nu 1 mrd senere ville lægen gerne teste ham inden de tester mig. Hvis den er værre kan vi måske ikke nøjes med IUI-H

Anmeld

1. marts 2011

Loa

Chalala85 skriver:

fordi det er 4 år siden og han har været ryger.. han er så stoppet nu for at forbedre kvaiteten og nu 1 mrd senere ville lægen gerne teste ham inden de tester mig. Hvis den er værre kan vi måske ikke nøjes med IUI-H

Årh okay på den måde..... Håber den har ændret sig..... 

Aner intet om alle de behandlinger, så ved ikke hvad IUI-H betyder 

Anmeld

1. marts 2011

Chalala85

Anede heller intet før jeg læste om det hihi-... det er inseminering med partnerens sæd

Loa skriver:

Årh okay på den måde..... Håber den har ændret sig..... 

Aner intet om alle de behandlinger, så ved ikke hvad IUI-H betyder 

Anmeld

1. marts 2011

Loa

Chalala85 skriver:

Anede heller intet før jeg læste om det hihi-... det er inseminering med partnerens sæd

Nåååååååh  

Ja den kan jeg godt se ikke går hvis den ikke er i orden..... Øv..... Har i snakket om hvad i evt. ellers gør hvis det er tilfældet....? Hvilket jeg selvf. ikke håber bliver aktuelt....

Anmeld

1. marts 2011

Chalala85

Ærligt.. nej.. vi satser på det "kun" er det der kan være galt med os eftersom jeg er blevet gravid før osv... så håber virkelig

Loa skriver:

Nåååååååh  

Ja den kan jeg godt se ikke går hvis den ikke er i orden..... Øv..... Har i snakket om hvad i evt. ellers gør hvis det er tilfældet....? Hvilket jeg selvf. ikke håber bliver aktuelt....

Anmeld

1. marts 2011

Loa

Chalala85 skriver:

Ærligt.. nej.. vi satser på det "kun" er det der kan være galt med os eftersom jeg er blevet gravid før osv... så håber virkelig

Kan jeg godt forstå.....  også rigtig meget for det lykkes..... Det skal det jo bare

Anmeld

1. marts 2011

Chalala85

Loa skriver:

Kan jeg godt forstå.....  også rigtig meget for det lykkes..... Det skal det jo bare

Ja ikke.. synes jeg fortjener at overøse min kærlighed på endnu en bebs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.