Så er der bestilt tid til lægen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.324 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

Chalala85

Ja kæresten fik testet sin sæd for et par år siden.. moderat nedsat. Han skal testet igen i denne uge men lægen forventer ingen ændring. Jeg har lige bestilt tid til min læge, d. 9/2 puha er helt nervøs nu... tænk hvis nu undervognen ikke er iorden selvom jeg har fået Mikkel og er da blevet gravid med ham 2 gange.. "bare" endt i SA inden uge 6.

Puha hvad kan det on være... men hellere klarhed end uvished.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

blomst84

Kan godt forstå du er nervøs  men det bliver da rart at få en afklaring ik? jeg krydser i hvert fald rigtig mange gange  for at du er i topform dernede 

Knus Sabrina 

Anmeld

1. marts 2011

Chalala85

blomst84 skriver:

Kan godt forstå du er nervøs  men det bliver da rart at få en afklaring ik? jeg krydser i hvert fald rigtig mange gange  for at du er i topform dernede 

Knus Sabrina 

Tak sveske Men jo det bliver nu dejligt med lidt afklaring.. så ved jeg hvad vi kan forholde os til.. men frygten er bare hvis det aldrig kan lade sig gøre selvom det jo burde når nu det er lykkes 2 gange.. meeennnarrrgh det er pineri

Anmeld

1. marts 2011

blomst84

Chalala85 skriver:

Tak sveske Men jo det bliver nu dejligt med lidt afklaring.. så ved jeg hvad vi kan forholde os til.. men frygten er bare hvis det aldrig kan lade sig gøre selvom det jo burde når nu det er lykkes 2 gange.. meeennnarrrgh det er pineri

Kan godt forstå dine tanker  men men men selvfølgelig lykkedes det!!!  hvis det viser sig at der er noget, så findes der jo utallige muligheder og de dygtigeste læger der kan hjælpe  men jeg er sikker på den snart kommer, og er der nogen der snart fortjener det så er det dig!   

Anmeld

1. marts 2011

sweet

Chalala85 skriver:

Ja kæresten fik testet sin sæd for et par år siden.. moderat nedsat. Han skal testet igen i denne uge men lægen forventer ingen ændring. Jeg har lige bestilt tid til min læge, d. 9/2 puha er helt nervøs nu... tænk hvis nu undervognen ikke er iorden selvom jeg har fået Mikkel og er da blevet gravid med ham 2 gange.. "bare" endt i SA inden uge 6.

skal nok krydse finger for at alt er som det skal være

Anmeld

1. marts 2011

CmarianN

Chalala85 skriver:

Ja det er ikke særlig fedt, at rende i uvished og det er slet ikke rart med dårligt nyt. 

Jeg krydser nu ALT hvad jeg kan for, at du i hvert fald er ok 

Pøj pøj med det hele 

Anmeld

1. marts 2011

Chalala85

blomst84 skriver:

Kan godt forstå dine tanker  men men men selvfølgelig lykkedes det!!!  hvis det viser sig at der er noget, så findes der jo utallige muligheder og de dygtigeste læger der kan hjælpe  men jeg er sikker på den snart kommer, og er der nogen der snart fortjener det så er det dig!  

Hvor er du sød sveske. jeg håber inderligt du har ret.. for nøj jeg vil så gerne have en baby snart.. kampen er lang og hård men den værd

Anmeld

1. marts 2011

Chalala85

Tak sweet.. hvor er du sød

sweet skriver:

skal nok krydse finger for at alt er som det skal være

Anmeld

1. marts 2011

Chalala85

Takker søde... håber jeres hjælper

CmarianN skriver:

Ja det er ikke særlig fedt, at rende i uvished og det er slet ikke rart med dårligt nyt. 

Jeg krydser nu ALT hvad jeg kan for, at du i hvert fald er ok 

Pøj pøj med det hele 

Anmeld

1. marts 2011

Kruse90

Jeg krydser alt for at alt ender godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.