Hjææælp: Indkøring - hvordan??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

230 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. oktober 2008

Juniors mor

Julie kan først starte i hendes dp 1 november, så her i oktober, har vi strikket en midlertidig pasningsløsning sammen. Jeg starter på arbejde i morgen 8(8( og kæresten har barsel i denne uge. Fra næste uge er planen, at jeg møder meget tidligt (6 - 6.30) kæresten møder sent, og der kommer så en og passer Julie i ca 4 timer indtil jeg kommer hjem igen.
MEN i denne uge, skal Julie så lære hende der skal passe hende godt at kende. Hun har været her en time i dag, hvor vi alle har leget, så kommer hun i morgen, onsdag, fredag og lørdag og så skulle hun gerne være klar til at blive passet mandag.
Mit spørgsmål er så, hvordan vi skal gribe de her indkøringsdage an? Hvornår og hvor længe skal kæresten gå i løbet af den tid damen er her osv osv?
Julie er ikke vant til at blive passet og er MEGET morsyg for tiden, så jeg er SÅ nervøs for at min lille skat skal græde og være ked af det hele dagen......uuuhhh jeg savner hende allerede!!!

-Helle - der håber i vil øse ud af jeres indkørings-erfaringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2008

ivfmarie

Hmmm.. det er jo forskelligt fra barn til barn hvor meget indkøring der er nødvendig. Maltes dp var jo også Frejas, så han kendte hende, og han blev da også passet en hel dag føste dag - det ville jo ikke være fair over for Freja at kommme til middag for at hente Malte, uden at tage Freja med.

Jeg syns da I skal arbejde hen i mod at Julie og "damen " kan være alene i al den tid hun er der... Jeg tror bare i skal prøve jer lidt frem.
Sorry, ikke meget hjælp herfra.. men bare rolig, I skal nok finde løsningen :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.