hvaså pige hvor trætte er i....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. oktober 2008

Lene76

jeg er bare såååååååååååå træt men holda fast hvor vi hyggede os, og fik grint en del..... specielt over kamasutrakalaha.....8D

men næste fest var hos hende engang i feb ik??? så ku vi jo holde kamasutratema.... (staves???) hehe

endnu engang tak for en super dejlig aften/nat igår

Kus Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2008

ivfmarie

Argh... maaax træt! Men lykkelig efter et herligt møde med verdens skønneste mødre (L)

Jeg må sgu melde pas på karma sutra med Kalaha 8D ... har mega hold i nakken i dag!!

Tusind tak for igar - en fantastisk fest.

love ya all

Anmeld

5. oktober 2008

Loggidut

jeg er bare såååååååååååå træt....dahm....lige nu scanner jeg bare gamle billeder ind, det er lige det jeg kan holde til...

:S

det var så kanon en fest i går, og nøj hvor er der bare mange fede billeder

Anmeld

5. oktober 2008

linemus

Jeg er simpelthen også bare så træt. Men Kalaha snakkede jo også ørerne af mig den halve nat ;) (L)

Gik igang med projektarbejde for en halv time siden, men må opgive fordi jeg hele tiden falder i søvn. Nu vil jeg lige svare på to indlæg og skrive et enkelt, og så skal den brunstige elg i bad og i seng. Kan slet ikke overskue at læse alle indlæg herinde i dag.

Knus Line - glæder mig til at se billeder

Ja, det er godt nok også længe siden jeg har grinet så meget og så længe :)) Lige hvad jeg trængte til :D

Anmeld

5. oktober 2008

Tut

FUUUUUUCK jeg er lige til at lukke op og skide i....

Hopper i seng lige om lidt, og så skal der bare soves..

Det var super hyggeligt i går tøser, i er sgu dejlige alle sammen.

Har mega ondt i røven, ved ikke om det skyldes det at have sovet på gulvet eller om kalaha og gummi koen har været på besøg mens jeg sov:D

Det er virkelig længe siden jeg har haft sådan en god og sjov aften - TAK.

TUTTELITUT - TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT

Anmeld

5. oktober 2008

Tynen

Jeg er SÅ træt!!
Går i seng om 2 sekunder.

Har desuden fået så meget kvalme at det er løgn.
Sikker på at det var Loggis bajere der var noget i (Mon Kalasutra har drugrapet mig?)

Anmeld

5. oktober 2008

bette

er også monster træt.. og skal op på kursus.. 8( gider ik.. falder sku nok i søvn...

har ellers bare hygget med manden i aften... skøøøønt..

og betteski er vist list sløj. han ville putte hos mig hele tiden.. og ville egentlig ik rigtig lege eller spise.. så han kom allerede i seng kl 18.

måske han skal blive home imorgen..

goooooooooooooodnatter tøser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.