førstehjælpskursus/baby.dk møde :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

LR85

Caroline86 skriver:

prøv at klikke over i den tråd jeg linkede til

sorry, så kun lige afstemningen.

ville egentlig godt, men sys godt nok det er dyrt. Og nej selvfølgleig ikke i forhold ti man kan redde sit barn.

nå jeg vil overveje, hvis vi finder nok folk til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

sne190810

Jeg vil helt vildt gerne, kommer dog fra København. Men det er altså ingen hindring for mig at tage 'på tur', er jo på barsel så tid har jeg masser af ..  

Anmeld

1. marts 2011

qp

PernilleB skriver:

Kan ike se på deres hjemmeside at de to muligheder er forbundet..?? altså syge transport, og baby...

http://www.falck.dk/privat/kundeservice/familie/pages/smaaboern.aspx

Anmeld

2. marts 2011

MorTilMalene

jeg vil jeg vil jeg vil...

men alt efter pris og sted..

Anmeld

2. marts 2011

regalprime

qp skriver:

Jeg får lyst til, at lave lidt reklame for FALK nu!!

Hos FALK kan du få et abonnement som koster 1267 om året, dette inkluderer sygetransport som gælder døgnets 24 timer hvis nu du står og skal på skadestuen eller til lægevagten med dit barn. Ligeledes er der en sundhedsplejerske tilknyttet abonnementet som du også kan ringe til døgnet rundt.

Ikke nok med det, så kan FALK også hente din medicin på apoteket hvis du ikke selv har mulighed for det!

Inkluderet i pakken er der løbende førstehjælpskurser hvor du kan komme på et førstehjælpskursus som svarer til den førstehjælp der skal ydes i dit barns alderstrin og dette opgraderes løbende med, at barnet vokser!

Sidst men ikke mindst får man en lille førstehjælpspakke med i prisen ALT dette for sølle 1267 kr!

Falk er fine og gode, MEN dertil skal det lige siges at når man melder sig ud igen, skal de have ALLE deres ting tilbage. Og får de ikk det ja så får du bare en regning på det!!!! Det har jeg loige oplevet, og jeg havde: Falk kasse, brandtæppe, brandslukker osv og de forlangte at få ALT tilbage til trods for jeg betalte HVER mdr for min abb!!!!! Så jeg fik lige en efterregning på godt 1500 kr fordi jeg ikk har de ting mere da jeg er flyttet fra den lejlighed og ikk havde fået det med Så husk og læs det med SMÅT!!!!!

Anmeld

2. marts 2011

ditogdat

Når jeg læser jeres indlæg vises de alle som skrevet i dag d. 1. marts 2011, hvilket jo ikke kan passe, da nogle skulle være skrevet senere i dag... hm.

Jeg ved jo ikke om I allerede har afholdt et møde med førstehjælpskursus, men ellers er jeg interesseret.

Venlig hilsen Ditte

Anmeld

2. marts 2011

Caroline86

ditogdat skriver:

Når jeg læser jeres indlæg vises de alle som skrevet i dag d. 1. marts 2011, hvilket jo ikke kan passe, da nogle skulle være skrevet senere i dag... hm.

Jeg ved jo ikke om I allerede har afholdt et møde med førstehjælpskursus, men ellers er jeg interesseret.

Venlig hilsen Ditte

Jeg oprettede først tråden i går, så vi har ikke nået at afholde mødet endnu

Du skal være meget velkommen til at komme med Hyggeligt der er så mange der gerne vil med

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.