førstehjælpskursus/baby.dk møde :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.449 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

Caroline86

Hej tøser.

Udledt af denne tråd vil vi gerne høre hvor mange herinde fra der kunne være interesserede i at komme med på sådan et kursus

Jeg forestiller mig at vi gør det til en hyggelig dag med lækre sager og mulighed for at lære hinanden at kende

Hvis du kunne være interesseret, så giv dig endelig til kende

Når vi ved hvor stor opbakning der er beslutter vi os for en dag og så er det bare om at skrive sig på

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

jannebjerre

Ville meget gerne opsumere mit kursus
- Men går ud fra det blir på djævleøen??

I så fald må jeg melde pas..øv.

Anmeld

1. marts 2011

Caroline86

jannebjerre skriver:

Ville meget gerne opsumere mit kursus
- Men går ud fra det blir på djævleøen??

I så fald må jeg melde pas..øv.

ja, det er jo nordsjælland-gruppen vi prøver at samle her

Men jeg vil da helt sikkert opfordre dig til at oprette en tilsvarende tråd i dit område?

knus

Anmeld

1. marts 2011

qp

Jeg får lyst til, at lave lidt reklame for FALK nu!!

Hos FALK kan du få et abonnement som koster 1267 om året, dette inkluderer sygetransport som gælder døgnets 24 timer hvis nu du står og skal på skadestuen eller til lægevagten med dit barn. Ligeledes er der en sundhedsplejerske tilknyttet abonnementet som du også kan ringe til døgnet rundt.

Ikke nok med det, så kan FALK også hente din medicin på apoteket hvis du ikke selv har mulighed for det!

Inkluderet i pakken er der løbende førstehjælpskurser hvor du kan komme på et førstehjælpskursus som svarer til den førstehjælp der skal ydes i dit barns alderstrin og dette opgraderes løbende med, at barnet vokser!

Sidst men ikke mindst får man en lille førstehjælpspakke med i prisen ALT dette for sølle 1267 kr!

Anmeld

1. marts 2011

PernilleB

I do, i do, ido...!!! Jeg vil rigtig gerne være med..!! Jeg vil sågar gerne ligge hus (lejlighed) til, hvis det kunne have interesse..??

Anmeld

1. marts 2011

PernilleB

qp skriver:

Jeg får lyst til, at lave lidt reklame for FALK nu!!

Hos FALK kan du få et abonnement som koster 1267 om året, dette inkluderer sygetransport som gælder døgnets 24 timer hvis nu du står og skal på skadestuen eller til lægevagten med dit barn. Ligeledes er der en sundhedsplejerske tilknyttet abonnementet som du også kan ringe til døgnet rundt.

Ikke nok med det, så kan FALK også hente din medicin på apoteket hvis du ikke selv har mulighed for det!

Inkluderet i pakken er der løbende førstehjælpskurser hvor du kan komme på et førstehjælpskursus som svarer til den førstehjælp der skal ydes i dit barns alderstrin og dette opgraderes løbende med, at barnet vokser!

Sidst men ikke mindst får man en lille førstehjælpspakke med i prisen ALT dette for sølle 1267 kr!

Kan ike se på deres hjemmeside at de to muligheder er forbundet..?? altså syge transport, og baby...

Anmeld

1. marts 2011

Bellinda89

Også mig , vil super gerne lærer det..

Har ikke haft førstehjælp siden jeg var 14 , så alt er så småt ved at være glemt /: Øvbøv..

Så jeg er helt klart frisk 

Anmeld

1. marts 2011

LilleMor10

Jeg er frisk !

Anmeld

1. marts 2011

LR85

Caroline86 skriver:

Hej tøser.

Udledt af denne tråd vil vi gerne høre hvor mange herinde fra der kunne være interesserede i at komme med på sådan et kursus

Jeg forestiller mig at vi gør det til en hyggelig dag med lækre sager og mulighed for at lære hinanden at kende

Hvis du kunne være interesseret, så giv dig endelig til kende

Når vi ved hvor stor opbakning der er beslutter vi os for en dag og så er det bare om at skrive sig på

Knus Caroline

Jeg vil rigtig gerne være med. Alt efter tid, sted og pris og det..

Men tænker du a få noget falck eller andre ud og undervise eller??

Anmeld

1. marts 2011

Caroline86

louiseandersen85 skriver:

Jeg vil rigtig gerne være med. Alt efter tid, sted og pris og det..

Men tænker du a få noget falck eller andre ud og undervise eller??

prøv at klikke over i den tråd jeg linkede til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.