Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle de damer . Jeg var lige igang med at sortere lidt i alle mine sko og jeg fandt 15 par som jeg aldrig rigtig har brugt. Skoene og støvlerne er alle str. 41 eller 42. Hvis du er interesseret og har lige så store fødder som mig så kan du få alle 15 par for 400kr.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hejsa - bill. 2 venstre øverste hjørne - hvilken str. og er de med hæl?
Rockertand skriver: Hejsa - bill. 2 venstre øverste hjørne - hvilken str. og er de med hæl?
Er det de der sandaler i Bronzhe agtig farve? Det er str.41 Der er ikke hæl på.
Nej undskyld det er da nok de sorte du mener ik? der er ikke hæl på og det er str. 42 og de er aldrig blevet brugt heller.
mullesmith2 skriver: Nej undskyld det er da nok de sorte du mener ik? der er ikke hæl på og det er str. 42 og de er aldrig blevet brugt heller.
Uh, 42 er nok lige i overkanten - kan du måle dem indvendigt i længden? Hvilken pris havde du tænkt dig?
mullesmith2 skriver: Hej alle de damer . Jeg var lige igang med at sortere lidt i alle mine sko og jeg fandt 15 par som jeg aldrig rigtig har brugt. Skoene og støvlerne er alle str. 41 eller 42. Hvis du er interesseret og har lige så store fødder som mig så kan du få alle 15 par for 400kr.
Det nederst billed, de 2 øverste par. Str og pris?
Vingummien skriver: Det nederst billed, de 2 øverste par. Str og pris?
Hvad med alle skoene for 300??
mullesmith2 skriver: Hvad med alle skoene for 300??
42 er for stort
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128