er der tyndski i luften ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. oktober 2008

bette

mikkel har monster tynd mave og prutter vildt og voldsomt.. og det stinker simpelthen heeeeelt vildt..

er der et udbrud lige i tiden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2008

Hyner

Troede sgu lige det var dig Bette, der havde fanget en racerrøv....

Men jeg ved det skam ikke...

Krams Henriette

Anmeld

5. oktober 2008

Kaufie

Tror der er noget i omløb - William har lige haft det i en periode, men er heldigvis noget mere fast i det igen..... Stakkels vaskemaskine har kørt på overtid...

Anmeld

5. oktober 2008

ka li ja

bette skriver:

mikkel har monster tynd mave og prutter vildt og voldsomt.. og det stinker simpelthen heeeeelt vildt..

et udbrud på tænder kan det også være.....

her har arthur stort set kun tynd mave når han får nye tænder... men der er også snart hele tiden.....

Anmeld

5. oktober 2008

bette

ka li ja skriver:

bette skriver:

et udbrud på tænder kan det også være.....

her har arthur stort set kun tynd mave når han får nye tænder... men der er også snart hele tiden.....

god ide.. meeen mikkel har munden fyldt med bisser.. han mangler kun de sidste 2 kindtænder for oven og for neden.. så er hele tandsættet klar...

men måske

Anmeld

5. oktober 2008

bette

Kaufie skriver:

Tror der er noget i omløb - William har lige haft det i en periode, men er heldigvis noget mere fast i det igen..... Stakkels vaskemaskine har kørt på overtid...

ja stakkels vaskemaskine.. og føj hvor det lugter.. han havde rent ud sagt lort helt op i nakken.. så han måtte i bad med sæbe.. fy for den..

og han stinker bare af prut hele tiden.. +o(

Anmeld

5. oktober 2008

bette

Hyner skriver:

Troede sgu lige det var dig Bette, der havde fanget en racerrøv....

Men jeg ved det skam ikke...

Krams Henriette

haha nej det er sku heldivis ik mig.. men hvis betteski har racerrøv... så kan jeg da nok også nemt fange det.. 8(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.