mizzblondie skriver:
er en ung pige på 21 og er blevet gravid ikk planlagt men har vør været gravid dog med min eks hvor vi ville beholde det. men tabte det'
min tvivl er nu, nu er jeg her igen og ønsker stadig barnet men ved ikk hvem af de 2 fyr jeg har set der er faren, den ene min eks som jeg ikk ønsker er faren og en anden som helst så jeg fik abort men at han vil støtte mig men ikk altid være der hvis jeg vælger barnet...
ved ikk om jeg ka gi afkald på det igen. er mentalt klar men nu er sitationen en helt anden da der ikk blir nogen far som sådan, men der er jo enlige mødre og de klare det fint så hvorfor sku jeg ikk??
hva sys i??
Kan ikke afgøre, hvad der for dig er det korrekte at gøre, men du må lytte til dig selv og dine følelser omkring det. Kan godt forstå, at du tvivler, men mange klare det jo fint uden en far ved siden 
Nu synes jeg så heller ikke at 21 er meget ungt, du er jo ikke teenager mere, men en ung kvinde, så synes ikke du skal tænke over din alder eller hvad andre folk vil tænke om dig og dit barn. Brug dit krudt på, at finde ud af, hvad du kan tilbyde dit barn og om du overhovedet er parat til det ansvar der følger med - derudover har du jo masser af tid til at finde en skøn mand, som gerne vil engagere sig i dit og dit barns liv, så fordi den biologiske far ikke er i barnets liv, behøver det ikke opvokse uden en fader-figur
Håber du når frem til den løsning som er den rette for dig!
/Fenja 
Anmeld