fuldføre graviditet eller abort??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.555 visninger
21 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

mizzblondie

er en ung pige på 21 og er blevet gravid ikk planlagt men har vør været gravid dog med min eks hvor vi ville beholde det. men tabte det'

min tvivl er nu, nu er jeg her igen og ønsker stadig barnet men ved ikk hvem af de 2 fyr jeg har set der er faren, den ene min eks som jeg ikk ønsker er faren og en anden som helst så jeg fik abort men at han vil støtte mig men ikk altid være der hvis jeg vælger barnet...

ved ikk om jeg ka gi afkald på det igen. er mentalt klar men nu er sitationen en helt anden da der ikk blir nogen far som sådan, men der er jo enlige mødre og de klare det fint så  hvorfor sku jeg ikk??

hva sys i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Kongmulle

mizzblondie skriver:

er en ung pige på 21 og er blevet gravid ikk planlagt men har vør været gravid dog med min eks hvor vi ville beholde det. men tabte det'

min tvivl er nu, nu er jeg her igen og ønsker stadig barnet men ved ikk hvem af de 2 fyr jeg har set der er faren, den ene min eks som jeg ikk ønsker er faren og en anden som helst så jeg fik abort men at han vil støtte mig men ikk altid være der hvis jeg vælger barnet...

ved ikk om jeg ka gi afkald på det igen. er mentalt klar men nu er sitationen en helt anden da der ikk blir nogen far som sådan, men der er jo enlige mødre og de klare det fint så  hvorfor sku jeg ikk??

hva sys i??

Lyt til dit hjerte

Hvis du vil det, så kan du også klare det. bare det at du bekymrer dig, viser du er moden og overvejer dine valg her i livet. Det viser også kærlighed til det lille væsen og så er du allerede godt på vej.

Anmeld

1. marts 2011

morethanperfect

mizzblondie skriver:

hva sys i??

Jeg syns personligt , at det du er i tvivl siger sig selv

Hvis jeg havde valget var der ingen tvivl om at jeg ville have det .

Men syns du skal følge dit hjerte .. Men hvis du er i tvivl om du vil ha det eller ej , syns jeg ikke det er det rigtige .. Når det så er sagt , syns jeg man skal stå ved det man laver

Anmeld

1. marts 2011

mizzblondie

morethanperfect og  Kongmulle mange tak for jeres svar...

er ikk i tvivl om jeg gerne vil ha barnet men ska jo ikk være egoistist det er jo et væsen det handler om... og vil ha den bedst mulig verden til den lille når det kigger frem. men min erfaring er at folk ser ned på unge mødre især når de er alene.

Anmeld

1. marts 2011

Carina1977

mizzblondie skriver:

morethanperfect og  Kongmulle mange tak for jeres svar...

er ikk i tvivl om jeg gerne vil ha barnet men ska jo ikk være egoistist det er jo et væsen det handler om... og vil ha den bedst mulig verden til den lille når det kigger frem. men min erfaring er at folk ser ned på unge mødre især når de er alene.

Jeg ser bestemt ikke ned på enlige unge mødre. Så længe de er deres ansvar voksent, tænker på det lille barn og giver det kærlighed og tryghed med stabile rammer....så synes jeg at alder er ligegyldigt.

Som de andre siger...følg dit hjerte, og træf din helt egen beslutning

Anmeld

6. marts 2011

mizzblondie

mange tak carina 

elsker børn og ønsker inderligt et selv er bare trist over der ingen far blir selvom der er et par stykker der gerne vil være det trods det ikk er deres men vil bare føle jeg tog ham for at der sku være en far vil ha en der elsker mig og at jeg elsker ham.

Anmeld

7. marts 2011

DLM

hvad føler du mest for?

det kan jo godt lade sig gøre at være ene mor og som sagt trykhed, kærlighed og omsorg er det vigtigste barnet kan jo sagtens vokse godt og trygt op selvom  der ikke er en far.

Anmeld

7. marts 2011

Noneother

Jeg er selv ung og enlig mor.
Min søn er resultatet af en flaske tequila og glemsomhed

-og hvis du virkelig ønsker barnet så lad det ikke være en forhindring, for det behøver slet ikke være så besværligt som folk får det til at lyde. Jeg elsker mit liv og min søn overalt på jorden, og ville ikke bytte for noget i verden. OG han er sund og trives helt fint med en "enlig mor"

Ville bare lige give mit besyv med. Jeg kan ikke fortælle dig hvad du skal gøre, men lad endelig ikke folk "skræmme" dig fra det. Man kan hvad man sætter sig for, og jeg mener ikke at barnet behøver at lide nød af den grund!

Anmeld

7. marts 2011

Diana...

Vi kan jo ikke svare på dine vegne. det er vigtigt du lytter til dig selv og tager beslutningen der efter. 

Held og lykke med det. 

Anmeld

7. marts 2011

Fenja09

mizzblondie skriver:

hva sys i??

Kan ikke afgøre, hvad der for dig er det korrekte at gøre, men du må lytte til dig selv og dine følelser omkring det. Kan godt forstå, at du tvivler, men mange klare det jo fint uden en far ved siden

Nu synes jeg så heller ikke at 21 er meget ungt, du er jo ikke teenager mere, men en ung kvinde, så synes ikke du skal tænke over din alder eller hvad andre folk vil tænke om dig og dit barn. Brug dit krudt på, at finde ud af, hvad du kan tilbyde dit barn og om du overhovedet er parat til det ansvar der følger med - derudover har du jo masser af tid til at finde en skøn mand, som gerne vil engagere sig i dit og dit barns liv, så fordi den biologiske far ikke er i barnets liv, behøver det ikke opvokse uden en fader-figur  

Håber du når frem til den løsning som er den rette for dig!

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.