I ser ud til at have haft en fantastisk fest..men hvordan kan man andet i denne dejlige gruppe ;) - jeg ville bare gerne have været med :S
Men vi skulle jo til oldes 75års fødselsdag i Sønderjylland, så det duede ikke. Vi skulle have haft kørt fredag og havde lejet en lille hyggelig lejlighed, have været over grænsen og så´n og hygget med familien - nogle af dem havde vi ikke set i over 3 år. Og hvad sker der så (?) Iza rager en mellemørebetændelse til sig og starter i torsdags med at have næsten 40 i feber og kommer på penicilin - Hun fortsætter med at have 40 i feber fredag, hvorfor vi vælger ikke at køre, men lørdag er feberen faldet om morgenen til 38,3 og ser hun ud til, hun godt kan klare en køretur på 3 timer til Jylland. Køreturen gik fint, men da vi kom hen mod eftermiddagen steg feberen igen til omkring de 40 og hun var SÅ sølle...og vi havde ekstremt dårlig samvittighed over at have slæbt hende med hele den lange vej :'( Efter maden ville de gamle hoveder - bedster og older selvfølgelig have et billede af alle børnebørn og oldebørn, nu de alle var samlet, hvilket resulterede i, at min syge lille datter skulle opstilles på et foto og de skulle tage en million, mens hun var SÅ sølle og pev. Efter 2 billeder og en masser nøleri, gik jeg hen og tog Iza og sagde meget højlydt at nu var det nok og at vi kørte hjem.....men accepterede de det..næ nej, der blev sagt: tag det nu roligt og: kom nu, vi skal have de billeder, hvilket fik mine graviditetshormoner til at springe ud i fuldt flor og jeg råbte ud over det hele: "Hvis behov tilgodeser vi nu??? Hun er syg med 40 i feber og I tænker på et skide billede" og så tog jeg Iza og satte mig ud i bilen. Fik ikke sagt farvel :$
Min mand pakkede bilen hurtigt og sagde farvel til alle og vi kørte - heldigvis lå lejligheden ikke langt fra. 8D Jeg kan ikke lade være med at grine lidt, for de må synes jeg var rimelig emsig, men min mand synes bare det var i orden og vi har fnist lidt over det i dag :D
Nå, men det fik Iza jo ikke mindre feber af, så vi ringede til vagtlægen i Sønderjylland for lige at høre - 3 dage med 40 i feber pga. en mellemørebetændelse, synes jeg lyder vildt...men det synes de ikke og hvis vi ville have hende tjekket kunne vi komme med hende. Kan godt se jeg er lidt forvent, for her i KBH kommer de altså ud til os, hvis vi ringer..der går lang tid, men de kommer. Men det gør de så ikke i Sønderjylland. Vi vurderede så selv at en køretur på ca. 20 km ikke gavnede nogen og at vi måtte ringe 112, hvis det gik helt galt.
Vi kørte her tidligt i morges og da var feberen stadig høj - det var en helvedes tur hjem og hun sov ikke et eneste øjeblik og var så ked. Nu er vi hjemme og hun er nu faldet i søvn efter en gang panodil. Feberen er nu på ca. 38, så den er da faldet noget..så vi håber det er ovre snart og håber ikke på den stiger igen som i går....så må vi jo ringe til vagtlægen, for det kan da ikke passe det skal vare så længe...eller??...sikke en weekend :-o
Anmeld