Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Emilie2010 skriver: okay jamen jeg tænker nemlig at babydynen bliver for lille når emlie er hmm ca 6-7mdr, jeg vil gerne ku Putte den hele vejen omkring hende nemlig. så der ik fiser luft ind hader selv at ligge med kold røv
okay jamen jeg tænker nemlig at babydynen bliver for lille når emlie er hmm ca 6-7mdr, jeg vil gerne ku Putte den hele vejen omkring hende nemlig. så der ik fiser luft ind hader selv at ligge med kold røv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver:
skal vi ik bare sige : man skifter når man selv sys den anden er for lille
Emilie2010 skriver: skal vi ik bare sige : man skifter når man selv sys den anden er for lille
Jo og det er vidst ved at være tid her i hvert fald !
morethanperfect skriver: Jo og det er vidst ved at være tid her i hvert fald !
4 mdr ? allerede jamen så tal med babysam, de ved sån noget
Emilie2010 skriver: 4 mdr ? allerede jamen så tal med babysam, de ved sån noget
Har ønsket mig en til ham i dåbsgave den 20 , mon ik han får én .. .. Ja , han er 63 cm og vejer 7700 kg Han er stoor
morethanperfect skriver: Har ønsket mig en til ham i dåbsgave den 20 , mon ik han får én .. .. Ja , han er 63 cm og vejer 7700 kg Han er stoor
Lunae skriver: Ja hvis han vejer 7700 kg, så er han da kæmpe stor ej undskyld - kunne ikke lade være
Ja hvis han vejer 7700 kg, så er han da kæmpe stor ej undskyld - kunne ikke lade være
Hehe .. Han er også lang .. Han er egentlig ik særlig tyk
morethanperfect skriver: Hehe .. Han er også lang .. Han er egentlig ik særlig tyk
Lunae skriver: Nej men 7700 kg er MEGET! Hvis han vejer 7700g, så er han jo en ganske almindelig sund dreng
Nej men 7700 kg er MEGET! Hvis han vejer 7700g, så er han jo en ganske almindelig sund dreng
Hahaha .. Hovsa .. Jeg fik af vide at lægen og sp. han ligger over den normale kurve og han var stor af sin alder
Min datter er snart 10 mdr. og hun skal have juniordyne nu. hun ligger dog bedst med min den ene voksendyne, så den sover hun med når hun ikke sover ude...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128