Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hv0rnår skifter man fra baby til junior
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
den har jeg også lidt luret på... vores børn er på samme alder :-)
Ja det har jeg også .. Oscar er 4 mdr
Mor til prinsessen :-) skriver: den har jeg også lidt luret på... vores børn er på samme alder :-)
Så må der da være nogle som kan hjælpe os herinde
Det er meget individuelt.
Kamille bruger babydyne i sin barnevogn og juniordyne i sin vugge Hun er 5½ måned.
morethanperfect skriver: Ja det har jeg også .. Oscar er 4 mdr
ja , nogle må kunne hjælpe os herinde og tak var der ik dig der gav mig det råd med at tage prinsessen i bad inden hun sku sove ??
jeg kan ikke huske hvornår jeg skiftede til juniordyne, men tror faktisk det var da han var 4 måneder, for der røg han i tremmeseng, og der passede det bedre med junior dynen
Emilie2010 skriver: ja , nogle må kunne hjælpe os herinde og tak var der ik dig der gav mig det råd med at tage prinsessen i bad inden hun sku sove ??
Nej men jeg kunne ha gjort det . Måske var det mig .. hehe .. Kan ikke huske det
okay jamen jeg tænker nemlig at babydynen bliver for lille når emlie er hmm ca 6-7mdr, jeg vil gerne ku Putte den hele vejen omkring hende nemlig. så der ik fiser luft ind hader selv at ligge med kold røv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128