Lykkeligt aften !!! <3 men hjælp liiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

Mor1012

sophieamalia skriver:

ja okay, det kan jeg godt se det er lidt svært så.. Men jeg ved ikke om du kan aktivivere hende på en anden måde om aftenen? Har du prøvet det med at ligge hende på maven foran et spejl? Og så kan du måske trække flasken til en 19.00 istedet for, så hun lige får det stykke længere at blive træt på??

Nej men jeg vil i hvertfald prøve

** det ikke fordi jeg ikke kan li at være sammen med prinsessen jeg sys bare det er såå dejligt de 2 dage mig og manden har kunnet se en hel film færdig uden afbrydelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

CiSo

Emilie2010 skriver:

Nej men jeg vil i hvertfald prøve

** det ikke fordi jeg ikke kan li at være sammen med prinsessen jeg sys bare det er såå dejligt de 2 dage mig og manden har kunnet se en hel film færdig uden afbrydelser

Ja, det giver jeg dig helt ret i.. Det er da lækkert, når man lige får noget tid i streg om aftenen.. Så enten at se en film med manden, eller få ordnet det praktiske man ikke nåede i løbet ad dagen. Sådan tror jeg alle mødre har det.

Anmeld

1. marts 2011

Lolli

Emilie2010 skriver:

joo det ku jeg, men tror du så ik bare hun vænder sig til at komme i bad hver dag

Måske. Men så kunne man jo trappe ned over en periode. Hvis det bare er en enkelt dag, hun ikke kommer i bad til en start, kan det være hun ikke "opdager" det. Jeg vil da tro det er værd at prøve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.