Lykkeligt aften !!! <3 men hjælp liiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Mor1012

Min datter er 14 uger  * Snart 4 mdr * Hun sov fra kl 19 til kl 00 i fredags og i Aften har hun sovet fra kl 19 og hun sover stadig jeg syntes det er dejligt, da jeg var vands til hun sov max 30min og var vågen 2 timer, og sov max 30 min og var vågen 1 time osv, ( hun plejer først at sove fra kl 23 og frem til kl 06 ca )

NÅH men, ligheden mellem idag Og i fredags! er at, hun er kommet i bad ca kl 18 og får flaske ca kl 18.30 eller 19 ( alt efter hvordan spisetiden passer dagen derpå) Og så er hun faktisk faldet i søvn efter flasken og sovet <<ZzzzzZzzzZzz

MEN, hvordan får jeg hende til at sove fra kl 19 - 20 de andre dage, hvor hun Ikke er i bad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

CiSo

Emilie2010 skriver:

Min datter er 14 uger  * Snart 4 mdr * Hun sov fra kl 19 til kl 00 i fredags og i Aften har hun sovet fra kl 19 og hun sover stadig jeg syntes det er dejligt, da jeg var vands til hun sov max 30min og var vågen 2 timer, og sov max 30 min og var vågen 1 time osv, ( hun plejer først at sove fra kl 23 og frem til kl 06 ca )

NÅH men, ligheden mellem idag Og i fredags! er at, hun er kommet i bad ca kl 18 og får flaske ca kl 18.30 eller 19 ( alt efter hvordan spisetiden passer dagen derpå) Og så er hun faktisk faldet i søvn efter flasken og sovet <<ZzzzzZzzzZzz

MEN, hvordan får jeg hende til at sove fra kl 19 - 20 de andre dage, hvor hun Ikke er i bad

Altså jeg er ikke sikker på jeg helt forstår dit spørgsmål.. 

Men jeg ville da mene, at hvis hun ikke skal i bad kan du vel hygge med hende indtil 18.30 hvor hun får flasken og så sover?? Eller var det ikke det du mente?

Anmeld

28. februar 2011

Mor1012

sophieamalia skriver:

Altså jeg er ikke sikker på jeg helt forstår dit spørgsmål.. 

Men jeg ville da mene, at hvis hun ikke skal i bad kan du vel hygge med hende indtil 18.30 hvor hun får flasken og så sover?? Eller var det ikke det du mente?

Ej jeg er os bare så dårlg til at fumulere

Problemet er , hun var i bad fredag og i bad idag, får flaske og sover zz hele aftenen . Jubiii MEN det har kun været de 2 dage (fredag og i dag ) som om det er badet som gør hende træt og at hun får flaske lige efter

for, de andre dage hvor hun Ikke skal i bad, sover hun ikke mere end 30-60min , og så er hun vågen 2 timer, og sover igen 30-60min , ligesom hun gør om dagen.

Jeg vil gerne have hende til at sove kl 19 eller 20 Uden hun skal i bad for at kunne sove fra kl 19 eller 20

Anmeld

28. februar 2011

Mor1012

Forstår i ikke hvad jeg mener

Anmeld

28. februar 2011

CiSo

Emilie2010 skriver:

Ej jeg er os bare så dårlg til at fumulere

Problemet er , hun var i bad fredag og i bad idag, får flaske og sover zz hele aftenen . Jubiii MEN det har kun været de 2 dage (fredag og i dag ) som om det er badet som gør hende træt og at hun får flaske lige efter

for, de andre dage hvor hun Ikke skal i bad, sover hun ikke mere end 30-60min , og så er hun vågen 2 timer, og sover igen 30-60min , ligesom hun gør om dagen.

Jeg vil gerne have hende til at sove kl 19 eller 20 Uden hun skal i bad for at kunne sove fra kl 19 eller 20

Måske er jeg også bare dårlig til at forstå.. hehe men nu forstår jeg det! 

Jamen altså du kan ikke aktivere hende på en anden måde? Altså Cilas er jo også 4 mdr, og han bliver rigtig træt af at ligge på maven og holde øjenkontakten med mig. Eller ligge og kigge på sit aktivitetstæppe. Eller også ligge hende på maven foran et spegel så hun kan ligge og kigge lidt på sig selv? Jeg ved ikke om du har prøvet at aktivere hende på nogle af de måder?

Anmeld

28. februar 2011

Mor1012

sophieamalia skriver:

Måske er jeg også bare dårlig til at forstå.. hehe men nu forstår jeg det! 

Jamen altså du kan ikke aktivere hende på en anden måde? Altså Cilas er jo også 4 mdr, og han bliver rigtig træt af at ligge på maven og holde øjenkontakten med mig. Eller ligge og kigge på sit aktivitetstæppe. Eller også ligge hende på maven foran et spegel så hun kan ligge og kigge lidt på sig selv? Jeg ved ikke om du har prøvet at aktivere hende på nogle af de måder?

Hej Jo altså jeg aktivere hende jo når hun er vågen. så snakker vi, leger, klapper hænder, kilder fødder, griner sammen, sidder i skråstol, rører ved legetøj mv... Men hun sover stadig ik mer end 30 max 60 min ! men når hun har været i bad som idag kl 18 og fået flaske kl 19, så sover hun ! som en sten, hun har sovet 3 timer og 19 min nu

Anmeld

28. februar 2011

kamtok

Min dreng sover også "tungere" når han har været i bad, men de dage hvor han ikke har været i bad, der får han lov til at ligge og lege på sit tæppe med aktivitetsbøjlen, og med al den energi han får brugt der (ved at dreje/snurre/rulle/sparke sig hele omgange rundt på tæppet), sover han nu også udemærket.. Vi strækker den nogle gange med flasken til kl. 20.30-21.00 (normalt bliver han lagt omkring kl. 20), og så bliver han lagt ind når han er færdig med den.. 

Det er meget sjældent at han vågner, men hvis han gør, så får han sutten og sin nusseklud, så putter jeg dynen lidt op om ham og så siger jeg godnat og går ind i stuen igen.. - Nogle gange tager det 10 min. før han falder i søvn igen, men han falder (7-9-13) altid i søvn igen...

Anmeld

28. februar 2011

Lolli

Kan du ikke give hende et bad hver dag indtil rutinen er kørt ind? Jeg har aldrig selv badet mine børn hver dag, men de kloge siger jo at de godt kan komme i bad hver dag, hvis nu man synes det er hyggeligt. Så måske bare indtil hun vænner sig til at skulle sove hele aftenen.

Anmeld

1. marts 2011

Mor1012

Lolli skriver:

Kan du ikke give hende et bad hver dag indtil rutinen er kørt ind? Jeg har aldrig selv badet mine børn hver dag, men de kloge siger jo at de godt kan komme i bad hver dag, hvis nu man synes det er hyggeligt. Så måske bare indtil hun vænner sig til at skulle sove hele aftenen.

joo det ku jeg, men tror du så ik bare hun vænder sig til at komme i bad hver dag

Anmeld

1. marts 2011

CiSo

Emilie2010 skriver:

Hej Jo altså jeg aktivere hende jo når hun er vågen. så snakker vi, leger, klapper hænder, kilder fødder, griner sammen, sidder i skråstol, rører ved legetøj mv... Men hun sover stadig ik mer end 30 max 60 min ! men når hun har været i bad som idag kl 18 og fået flaske kl 19, så sover hun ! som en sten, hun har sovet 3 timer og 19 min nu

ja okay, det kan jeg godt se det er lidt svært så.. Men jeg ved ikke om du kan aktivivere hende på en anden måde om aftenen? Har du prøvet det med at ligge hende på maven foran et spejl? Og så kan du måske trække flasken til en 19.00 istedet for, så hun lige får det stykke længere at blive træt på??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.