Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Gerne i pigefarver og til gerne 10kr stk .
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Henri84 skriver: Jeg tror jeg har masser Skal have sorteret tøjet i løbet af denne uge, så er ikke helt klar over hvad og hvor mange jeg har Er det kort eller langærmede?
Jeg tror jeg har masser Skal have sorteret tøjet i løbet af denne uge, så er ikke helt klar over hvad og hvor mange jeg har Er det kort eller langærmede?
Hels kortærmet har faktisk ikke brug langærmet endnu ??? hun er 14 uger ( snart 4mdr)
Emilie2010 skriver: Hels kortærmet har faktisk ikke brug langærmet endnu ??? hun er 14 uger ( snart 4mdr)
Henri84 skriver: OK Hvis du kan vente til i morgen eller onsdag vil jeg gerne kigge igennem hvad jeg har liggende
OK Hvis du kan vente til i morgen eller onsdag vil jeg gerne kigge igennem hvad jeg har liggende
okay jeg Ku godt bruge 10stk i str 74 og evt 5 stk i str 68 hvis du har det ? men hva vil du ha for det . er bare ikke så meget til hvide bodyer ( helt hvide uden noget
Tøj og Sko har bodyer til 12,5 kr og de er ganske udemærkede. Lige nu er de faktisk på udsalg til en tier
Jeg har nogle stykker i 68 du må få hvis det er...
Emilie2010 skriver: okay jeg Ku godt bruge 10stk i str 74 og evt 5 stk i str 68 hvis du har det ? men hva vil du ha for det . er bare ikke så meget til hvide bodyer ( helt hvide uden noget
Henri84 skriver: Jeg ser lige hvad jeg har, så vender jeg tilbage og vi kan aftale det derfra, ok?
Jeg ser lige hvad jeg har, så vender jeg tilbage og vi kan aftale det derfra, ok?
0kay må meget gern være imorgen , jeg mangler nemlg
Emilie2010 skriver: Gerne i pigefarver og til gerne 10kr stk .
Bilka har en masse til 10 kr.. virkelig søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128